De luna aceasta, Tazz are noi responsabili la conducerea departamentelor de strategie, Business Development și marketing.
Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda vor juca roluri esențiale în dezvoltarea business-ului local Tazz, ale cărui principale direcții de dezvoltare vizează creșterea poziției pe piață și extinderea spre alte piețe noi.
Tazz l-a recrutat pe Daniel Kovats pentru rolul de Chief Strategy Officer, unul de importanță pivotală pentru companie. Daniel Kovats are o experiență de peste opt ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca Managing Director la Food Panda Ungaria și ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles. Motivat de o abordare antreprenorială a dezvoltării de business, orientată spre soluții creative și produse inovatoare, se alătură echipei Tazz în misiunea de a susține creșterea companiei pe piața locală și de a deschide noi piețe în viitorul apropiat.
Pe aceeași direcție strategică de dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activități de marketing ale companiei. Răzvan Acsente va continua să dezvolte strategia de creștere și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz, a fost Digital Commercial Manager la Vodafone, după cea gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România, ca Head of Marketing.
Poziția de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda, un veteran în industria de food delivery. Este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din 2019 face parte din grupul eMAG și din aprilie 2020 a devenit Tazz, soluția integrată pentru livrare rapidă de mâncare gătită, alimente și bunuri de larg consum. Cu experiență extinsă în dezvoltarea de strategii operaționale, de marketing și vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esențiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.
Tazz este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria Food & Drink.