Agenția de relații publice Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri

Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum doi ani, deschis în continuare consultanților cu performanțe remarcabile din agenție.

Procesul va continua ca o etapă naturală în maturizarea agenției a cărei dezvoltare s-a fundamentat întotdeauna pe creșterea organică a competențelor profesionale și loialitatea echipei.

Alexandra Radu face parte din actuala echipă încă dinaintea creării agenției, acum 16 ani, și a fost parte din succesul său constant, recunoscut la marile competiții internaționale sau locale de comunicare prin campanii de referință. Odată cu intrarea în nucleul de parteneri, ea preia și rolul de Head of Brand Strategy și va coordona proiecte ce au un accent crescut pe afirmarea brandurilor în spațiul public.

Noul rol vine ca urmare a acumulării unei expertize ce permite exprimarea identității brandurilor în limbaj de comunicare, pe care Alexandra Radu a demonstrat-o în proiecte și campanii pentru clienți din industria farma, bancară, retail, real estate, tehnologie și FMCG.

Alexandra Radu are experiență în dezvoltarea și implementarea unor campanii complexe de comunicare pentru clienții agenției, campanii care au primit aprecierea juriilor din competiții naționale și internaționale de comunicare, precum Romanian PR Awards, Webstock, SABRE Awards, Digital Communication Awards, European Excellence Awards. În 2019, una dintre campaniile coordonate de ea a fost plasată de juriul Global SABRE Awards pe locul 2 în topul celor mai bune campanii de comunicare la nivel mondial și a obținut distincția de Platinum Best-in-Show pentru regiunea EMEA.

Alături de Eliza Rogalski, Head of Corporate Reputation, și Alina Damaschin, Head of Creative, rolul Alexandrei Radu întărește poziționarea agenției de partener pentru servicii de comunicare globale.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share