Andrei Doibani, noul Managing Director al Nagarro Eastern Europe

Liderul global în soluții de inginerie digitală și tehnologie l-a numit pe Andrei Doibani în rolul de Managing Director pentru Europa de Est.

Andrei Doibani va fi responsabil de crearea și implementarea strategiei regionale ale companiei, respectiv operațiunile din Service Region Eastern Europe, care cuprinde România și Polonia. Nagarro continuă să-și consolideze poziția în acest cluster regional, iar printre planurile de dezvoltare pe termen mediu se numără și extinderea către alte țări din estul Europei.

Noul Managing Director Nagarro Eastern Europe a absolvit Facultatea de Matematică și Informatică de la Universitatea Babeș-Bolyai, unde a obținut și o diplomă de master în informatică. Și-a clădit experiența profesională pornind de la bază, ca inginer software, și a acoperit pas cu pas toate treptele și responsabilitățile din această industrie. Și-a completat educația prin cursuri și seminarii la unele dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ. Cea mai recentă diplomă este cea de Executive MBA, de la ESCP Europe.

Cu experiență de peste 20 de ani în software engineering, dintre care 18 ani la iQuest Group, devenit Nagarro după fuziunea de anul trecut, și 11 ani parte din top management, a contribuit la creșterea și maturizarea companiei de la un jucător local la o organizație globală ce livrează servicii software complexe către companii de top.

În ultima perioadă, Nagarro și-a consolidat operațiunile în Europa de Est, motiv pentru care a pus bazele Service Region Eastern Europe, cu echipe dedicate, care oferă suport pentru clienții globali. Din acest segment fac parte România și Polonia, cu peste 930 de angajați în Cluj-Napoca, Brașov, București, Sibiu, Craiova, Timișoara și Varșovia. Pe termen mediu, compania  vizează o dezvoltare a operațiunilor în regiune și extinderea către noi țări.

La nivel global, Nagarro are o echipă de peste 10.000 de oameni și birouri în 26 de țări, cu centre majore în România, Austria, Germania, India, China, Mexic, Emiratele Arabe Unite și SUA. Anul trecut, a înregistrat venituri globale de peste 430 de milioane de euro. 2020 a însemnat pentru Nagarro și un spin-off de la compania-mamă, listarea la bursă și abordarea unei noi identități de brand.

Nagarro propune un portofoliu complet de digital product engineering, digital commerce și customer experience, managed services, servicii de consultanță în implementarea sistemelor informaționale complexe și alte servicii tehnologice.

Articolul anterior

Angajatori de Top Business: 40 de companii fac angajări. Două din trei caută juniori

Articolul următor

Studiu: Importanța biroului râmâne vitală. Doar 10 la sută dintre angajații din România vor să lucreze exclusiv de acasă

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share