Arçelik, unul dintre principalii jucători din industria de electronice și electrocasnice, proprietar al Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România, a organizat un maraton global de plogging (jogging și colectarea gunoiului), pentru a marca lansarea noii sale inițiative ce are drept scop consolidarea culturii organizaționale.
Dezvoltat în colaborare cu angajații Arçelik, proiectul celebrează viziunea, valorile și comportamentele împărtășite de întreaga organizație, sub deviza inspire sustainable lives in every home.
Angajații Arçelik din 30 de țări au luat parte la plogging în comunitățile din care fac parte. Ploggingul combină joggingul și strângerea gunoaielor (termenul vine din suedeză, limbă în care plocka up înseamnă a ridica). Evenimentul a început la Istanbul, unde se află sediul Arçelik, și a continuat timp de 24 de ore. Au fost colectate peste 5.000 de kilograme de deșeuri. În România, o echipă de angajați Arctic a ecologizat zona Arctic Găești-Parc Găești-Str. Oituzului și a parcurs un traseu de alergare de opt kilometri.
- Europa este regiunea cea mai expusă la inteligența artificială: AI ar putea afecta o treime din locurile de muncă
- Ursus Breweries va avea un nou director general, din iulie: Dan Timotin, un executiv cu 20 de ani de experiență în FMCG
- MAGNETICO revine la Pitești: liderii de HR descoperă strategiile din spatele unui brand de angajator de succes
Programul a inclus și un ideathon, pentru a încuraja angajații să-și împărtășească viziunea legată de sustenabilitate la locul de muncă. Peste 160 de persoane au participat la evenimentul organizat în trei sesiuni, iar 12 proiecte au fost votate de angajați pentru a trece în etapa următoare, în care un juriu va desemna proiectele câștigătoare.
„Ultimii ani au însemnat o schimbare de paradigmă inclusiv la nivel organizațional. Accentul se pune tot mai mult pe valori, pe conectarea cu scopul și misiunea companiei. Arctic este o organizație în continuă transformare culturală, pentru care engagementul este deosebit de important. Sunt impresionată de deschiderea și energia cu care colegii noștri din toate țările, inclusiv România, au întâmpinat această inițiativă, prin care contribuie substanțial la crearea unui viitor mai bun”, spune Maria Tătaru, HR Director Arctic.
DESPRE ARCTIC
Liderul pieței de electrocasnice din România, este una dintre cele mai puternice companii din România și unul dintre cei mai importanți angajatori și exportatori ai României. Cu circa 5.700 de angajați, exportă 84 la sută din producția totală în peste 80 de țări.
Cu o istorie de peste jumătate de secol, este parte din grupul Arçelik din 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ cifra de afaceri și capacitatea de producție. Deține cea mai mare fabrică de electrocasnice din Europa continentală. Unitatea de la Găești a produs peste 40 de milioane de aparate frigorifice. Deține și prima fabrică Industry 4.0 din România și una dintre puținele din Europa, fabrica din Ulmi, Dâmbovița, cu o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an.
Cu peste 45.000 de angajați la nivel mondial, Grupul Arçelik este una dintre cele mai mari trei companii europene de electrocasnice, conform cotei cantitative de piață. Operează 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko) și are birouri de vânzări și marketing în 53 de țări și 30 de fabrici în nouă țări.