Fiecare dintre cei circa 2.500 de angajați ai Brico Dépôt România, parte a grupului Kingfisher, va avea ocazia să devină acționar în compania-mamă, printr-un plan strategic de acțiuni, sub umbrela globală „1+1 Acțiuni pentru viitorul nostru”. Fiecare acțiune cumpărată de un angajat va fi dublată de companie.
Planul de acțiuni este disponibil pentru toți cei 74.000 de angajați Kingfisher. Ei se pot înscrie în program până în 20 noiembrie și trebuie să aloce o sumă fixă, timp de șase luni, pentru a cumpăra acțiuni, și să le păstreze timp un an, pentru a beneficia de acțiunile dublate.
„Prin acest program, vrem să ne recompensăm angajații pentru implicarea lor, indiferent de poziția ocupată în companie. Ne bucurăm că România face parte din acest plan strategic lansat de Kingfisher și că toți colegii au posibilitatea de a deveni acționari, primind astfel un rol și mai important în viitorul companiei. Este modalitatea noastră de a le mulțumi pentru contribuția lor, în special din ultimele luni, când eforturile de a ne continua activitatea, în acest context dificil, și de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții și partenerii noștri, au fost substanțiale”, declară Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
În România, valoarea contribuțiilor a fost stabilită între 50 și 1.250 de lei pe lună. Ele sunt deduse automat din salariile angajaților, între ianuarie și iunie 2021. Acțiunile vor fi cumpărate în iulie 2021 și compania va dubla numărul lor, astfel încât fiecare angajat care s-a înregistrat în program va avea, la final, de două ori mai multe acțiuni decât a achiziționat inițial. Participanții vor beneficia și de eventualele dividende distribuite în această perioadă. Ele vor fi reinvestite automat în acțiuni și vor fi dublate de companie. După un an, în iulie 2022, acțiunile, și cele achiziționate, și cele dublate, vor fi deblocate și vândute automat la prețul pieței. Mai multe detalii despre planul de acțiuni pot fi găsite aici.
DESPRE KINGFISHER plc
Este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține circa 1.350 de magazine în opt țări din Europa. Principalele branduri sub care operează sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, Tradepoint și Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de angajați. Oferă produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele sale și prin canalele de vânzare online.
DESPRE BRICO DÉPÔT
Parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Dépôt a devenit al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2.500 de angajați.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele