Compania românească specializată în diagnoză organizațională, consultanță în management și servicii de recrutare pentru manageri și membri ai consiliilor de administrație, a semnat un contract de consultanță pentru recrutarea și selecția board-ului Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP).
„Fiind o achiziție făcută prin SEAP, valoarea contractului este publică și este de 81.000 lei plus TVA. Prețul include asistarea Comisiei pentru recrutarea și selecția președintelui și a vicepreședinților AMEPIP, și costurile din perioada de garanție”, declară Elena Căprar, HR Business Partner ARC Consulting.
Condițiile necesare pentru a candida la funcția de președinte sau vicepreședinte al AMEPIP includ condiții generale – cetățenia română, o stare bună de sănătate sau cunoașterea unei limbi de circulație internațională – dar și specifice, ca vechimea de cel puțin zece ani de experiență profesională în domeniul economic sau financiar, management sau juridic, dintre care cel puțin șapte ani în funcții de conducere executivă, în societăți cu capital privat, întreprinderi publice sau în funcții de conducere în administrația publică, perioadă în care candidatul a exercitat atribuții de conducere sau supraveghere asupra unor întreprinderi publice.
- Aurelia Florea, de 16 ani la conducerea departamentului HR al companiei Miele din Brașov
- Cât de fericiți sunt angajații din România la locul de muncă? Pe o scară de la 1 la 10, „nota” lor ar fi 7. Doar 1 din 3 le-ar recomanda jobul lor și altora
- Analiză: 5 trenduri care vor defini industria de HR în 2025
„În acest proiect avem două obiective. Primul este să arătăm că putem acorda suport profesionist, de calitate, pentru recrutare și selecție la orice nivel. Ținem mult la corectitudinea procesului, pentru a sprijini comisia de selecție în propunerea celor mai potriviți candidați, ca să evităm o nouă situație neplăcută în relația cu oficialii Comisiei Europene. Ca expert independent, asistăm comisia constituită conform normelor legale și ne îndeplinim sarcinile stipulate în aceleași norme și în contract.
Avem un calendar asumat la semnarea contractului, în elaborarea căruia s-a ținut cont de toate prevederile legale și de necesitatea ca întreg procesul să fie transparent. Desigur, Comisia de recrutare și selecție are rolul principal, iar noi intenționăm să respectăm aceste termene”, arată HR Business Partner-ul ARC Consulting.
Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de comisia numită în acest sens. Ca expert independent, ARC Consulting va asista comisia și va derula activități precum elaborarea metodologiei de selecție, elaborarea anunțurilor, a criteriilor de evaluare ori a planului de interviu.
DESPRE ARC CONSULTING
Oferă servicii de consultanță în management, diagnoză organizațională și servicii de recrutare, selecție, evaluare de personal și inducție, în domeniul privat și în cel public, inclusiv prin aplicarea prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Compania are o activitate de 20 de ani în zona de guvernanță corporativă, iar portofoliul său de clienți include companii de top din sectoare variate, ca IT, sectorul public și servicii financiare, alături de mari jucători din industrie.