Arvato devine Majorel și țintește poziția de lider în industria de contact center

Arvato CRM, Phone Group, Outsourcing Ecco Outsourcing și Pioneers își schimbă identitatea de brand, după ce Grupul Bertelsmann și trustul Saham lansează o nouă companie, sub numele Majorel.

Noua entitate, care are peste 48.000 de angajați în 28 de țări, a fost creată la începutul acestui an, prin asocierea companiei de media Bertelsmann cu serviciile și expertiza în customer service și educație a grupului Saham, din Maroc.

Majorel urmărește poziția de lider în industria de contact center, la nivel mondial, și investește puternic în rețeaua sa regională și capabilitățile digitale de care clienții pot beneficia. Compania va investi sute de milioane de euro, în anii următori, în expansiune geografică și în capabilități și soluții digitale, inclusiv analiză, inteligență artificială (AI) și automatizare.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Majorel a apărut ca răspuns la schimbările continue din industria de customer service, determinate de peisajul digital dinamic din ultimul timp. Cercetările efectuate în numele companiei arată că, în următorii ani, 27 la sută dintre interacțiunile existente în centrele de relații cu clienții ar putea fi automatizate, iar această cifră ar putea crește până la 45 la sută, în 2027.

Schimbarea se va reflecta într-o creștere globală importantă a interacțiunilor cu clienții. Multe vor fi tratate prin soluții complet automate. Experții estimează că numărul de interacțiuni umane permise de tehnologie s-ar putea dubla până în 2027 și vor apărea noi locuri de muncă, deoarece serviciile de experiență ale clienților se îndreaptă spre un model hibrid uman-AI. “Noul nume al brandului subliniază viziunea noastră asupra business-ului: Majorel s-a creat prin alăturarea termenilor <Major>, care înseamnă <signifiant>, și <Rel>, de la <relationships>. Practic, asta vrem să clădim aici: relații durabile, valoroase cu clienții, partenerii și angajații noștri”, spune Daniela Micușan, manager general Majorel România.

DESPRE MAJOREL

Este unul dintre principalii furnizori de BPO la nivel global. Lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, are o prezență puternică în Asia și America. Proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, și acoperă o gamă largă de procese comerciale, prin oferirea de servicii integrate. Acestea includ toate serviciile legate de crearea și distribuirea produselor tipărite și a suporturilor de stocare digitală, dar și gestionarea datelor, asistență pentru clienți, servicii CRM, gestionarea lanțului de aprovizionare, distribuție digitală și servicii financiare, precum și servicii IT personalizate și calificate. Majorel reunește companiile Bertelsmann și Saham din toată lumea, inclusiv Arvato CRM Solutions, Group Group, ECCO Outsourcing și Pioneers Outsourcing. Grupul a avut venituri anuale de 1,2 miliarde de euro și peste 500 de clienți, în multe sectoare industriale.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share