BDO România caută 60 de absolvenți de studii cu profil economic, care vor să dezvolte o carieră în audit

Una dintre cele mai puternice firme de consultanță financiară și audit din țară demarează programul de recrutare BDO Academy, ce se va desfășura la nivel național între 1 și 12 septembrie.

Programul de recrutare va fi disponibil exlusiv online și se adresează tinerilor absolvenți de studii cu profil economic. Prin BDO Academy, în prima etapă de recrutare este vizată atragerea a 60 de candidați. Pe lângă studii cu profil economic, ca audit, contabilitate sau finanțe, candidații trebuie să aibă și abilități de comunicare în limba engleză, cel puțin la nivel mediu.

Programul demarat de BDO se va desfășura într-o formă interactivă 100 la sută și este gratuit. După selectarea celor 60 de candidați, va continua cu sesiuni de training susținute de parteneri BDO România, specialiști din companie și traineri externi.

Vor fi organizate șase sesiuni de training, fiecare cu o o durată medie de două ore/ zi. La final, 20 de cursanți vor primi oferte de angajare în departamentul de audit al BDO România. Toți cursanții vor primi un kit și o diplomă de participare.

Informații despre criteriile și mecanismul de selecție, ca și formularul de înscriere în program, se regăsesc aici.

DESPRE BDO ROMÂNIA

Prezentă pe piața locală din 1992, este una dintre cele mai puternice firme de consultanță financiară și audit din țară, cu peste 240 de angajați și birouri în București, Cluj, Iași, Timișoara, Sibiu și Chișinău, și o echipă solidă de specialiști cu experiență într-o gamă largă de servicii și industrii.

Compania face parte din rețeaua internațională BDO, ce deține 1.600 de birouri și are 91.000 de angajați, în 167 de țări. Oferta sa include servicii juridice, de audit financiar, contabilitate, business restructuring, taxe, prețuri de transfer și servicii de consultanță în management. Rețeaua BDO a fost fondată în 1963, cu cinci firme membre originare din Marea Britanie, Germania, Olanda, SUA și Canada.

Articolul anterior

VTEX lansează un program de formare în E-commerce în șapte țări, inclusiv în România

Articolul următor

Irina Ionescu, ex-Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola HBC Adria, este noul director general al GreenPoint Management

Articole din aceeași categorie
Total
20
Share