VTEX lansează un program de formare în E-commerce în șapte țări, inclusiv în România

Platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului din America Latină și aflată în extindere la nivel internațional, a dat startul înscrierilor pentru Programul Digital Commerce Specialist (DCS).

DCS este un program global de internship al cărui obiectiv constă în pregătirea viitorilor lideri din sectorul comerțului electronic. Noii absolvenți și studenții din ultimul an, care locuiesc în România, Argentina, Brazilia, Columbia, Mexic, Singapore și Spania, pot depune cererile până în 12 septembrie.

“Principalul obiectiv al programului constă în formarea profesioniștilor din întregul ecosistem de comerț electronic. Deoarece considerăm că sectorul nostru este unul multidisciplinar, se poate înscrie orice nou absolvent care dorește să aprofundeze acest subiect și să urmeze o carieră în domeniul tehnologiei și al comerțului electronic. Prin experiențe practice, mentorat și un proces de învățare personalizat, accelerăm formarea acestor profesioniști și dezvoltăm lideri la scară globală”, afirmă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP la VTEX.

DCS este o inițiativă globală cu o durată de doi ani. Candidații selectați beneficiază de o bursă, au parte de experiența unui post cu normă întreagă și parcurg module de învățare dezvoltate de Institutul EICOM (Institutul European de Management Comercial), o instituție cu o metodologie educațională independentă, sprijinită de VTEX. La final, vor avea capacitatea de a lucra în mai multe domenii, precum afaceri și dezvoltarea de produse, experiența clientului, marketing digital și operațiuni de creștere.

Lansat în 2019, în Brazilia, DCS acceptă cereri de înscriere o dată la șase luni. Principalele persoane vizate pentru program sunt cele cu competențe matematice și analitice solide, motivate de provocări și dispuse să încerce alternative și să-și asume riscuri.

Cei care doresc mai multe detalii despre program pot participa la webinarele de pe site-ul VTEX: 1 septembrie (America Latină), 6 septembrie (Spania), 7 septembrie (România) și 8 septembrie (Singapore). Va exista și o transmisie live pe contul de Instagram al VTEX din Brazilia, cu Mariano Gomide, fondator și co-CEO al companiei.

Mai multe informații despre inițiativele VTEX și posturile disponibile pot fi găsite aici.

DESPRE VTEX

Furnizează o platformă de comerț electronic SaaS pentru companii mari și retaileri, cărora le permite să-și implementeze strategiile de comerț, inclusiv magazinele online, procese de integrare și gestionarea comenzilor (OMS). Aceasta permite o strategie de tip omnichannel și crearea de marketplace-uri pentru comercializarea de produse de la furnizori terți. VTEX a fost înființată în Brazilia, iar acum se extinde la nivel global și este lider în accelerarea transformării comerțului electronic din America Latină. Platforma este concepută pentru standarde și capacități la nivel enterprise. Mai mult de 2.000 de clienți i-au încredințat peste 2.500 de magazine online, active în 32 de țări.

Articolul anterior

CEO-ul Aston Martin Cognizant Formula 1, Otmar Szafnauer, keynote speaker la Programmers’ Week

Articolul următor

BDO România caută 60 de absolvenți de studii cu profil economic, care vor să dezvolte o carieră în audit

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share