Compania de tehnologie pentru real estate Bright Spaces adaugă pe piețele pe care le targetează în 2023 și regiunea Middle East & North Africa (MENA).
Bright Spaces, companie care oferă o soluție de marketing și leasing bazată pe 3D digital twins pentru real estate, urmărește ca în 2023 să atragă clienți din regiunea MENA, după ce, în 2022, a deschis o subsidiară în Marea Britanie. Portofoliul său include dezvoltatori din România, Marea Britanie și Ungaria, pentru care a mapat peste 700.000 mp de spații de birouri și rezidențiale.
Mike Hapoianu, specialist cu peste 22 ani de experiență internațională de real estate, people management, business development și business planning, i se alătură ca Regional Manager MENA. A lucrat pentru companii din România, Emiratele Arabe Unite, SUA, Polonia, Turcia și Bulgaria. Ca Regional Manager MENA la Bright Spaces, va contribui la extinderea companiei în regiune, prin atragerea jucătorilor de pe piața de real estate pentru care digitalizarea este fundamentală.
- ING Germania va avea un șef de Resurse Umane român, din noiembrie
- Auchan România la “majorat”: peste 7.000 de angajați, care activează în peste 50 de meserii
- EY România, ASE București și Banca Mondială lansează Programul MBA în Economia Educației și Leadership
“Lucrăm la încheierea de parteneriate pe termen lung, în MENA, și la plasarea Bright Spaces pe harta globală a creatorilor de noi categorii de tehnologie în real estate. Strategia noastră pentru 2023 este construită în jurul ambiției de a susține dezvoltatorii imobiliari printr-o soluție tech inovatoare, diferită și extrem de intuitivă. Eforturile noastre merg către integrarea unor tehnologii noi, consolidarea prezenței pe piețele unde avem deja parteneriate și intrarea în noi regiuni, dar și creșterea echipei cu specialiști din real estate și tech”, spune Mike Hapoianu.
Prin soluția pe care o oferă, Bright Spaces contribuie la reducerea cu până la 50 la sută a timpului de închiriere, digitalizarea și optimizarea task-urilor manuale, atragerea și calificarea potențialilor clienți prin campanii de digital marketing și website-uri interactive, diferențierea pe piață prin inovație digitală în real estate și la atingerea unor importante obiective de sustenabilitate.