Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează simultan cinci showroom-uri destinate designului de interior

Spații destinate industriei de design interior din România, showroom-urile ClassIN, Natuzzi Italia și Natuzzi Editions găzduiesc colecții de mobilier și accesorii de interior cu semnătura a peste 600 de furnizori, din game diferite de preț.

Mix and match între designeri consacrați și branduri la prețuri accesibile este noul trend pe care-l propun pe piața românească Camelia Șucu și Genoveva Hossu. Cu un concept de business care se adresează atât specialiștilor din industria de design interior, cât și iubitorilor de frumos, Camelia Șucu și Genoveva Hossu revoluționează pun bazele unui business full-service, rezultat din fuziunea a două forțe complementare ale industriei de design interior: omul de business cu experienţă în retailul de mobilă şi decoratorul creativ, cu portofoliu remarcabil. Cele cinci showroom-uri lansate în această lună, în București și Cluj-Napoca, oferă de la produse destinate amenajărilor interioare și consultanță gratuită, până la soluții complete de design la cheie și servicii 3D – randări, tururi virtuale, realitate augmentată.

Dacă showroom-urile ClassIN prezintă, în exclusivitate, colecții ale mai multor branduri consacrate la nivel mondial (Edra, Poliform, Molteni&C, Flexform, Ivano Redaelli, Dada, Brabbu, Jab Anstoetz, Ralph Lauren Home), de la mobilier și accesorii, la țesături și corpuri de iluminat, showroom-urile Natuzzi se axează exclusiv pe colecțiile producătorului italian, care a lansat, de curând, o linie de mobilier la prețuri accesibile: Natuzzi Editions. “În ClassIN am văzut mai mult decât un showroom sau un spațiu-concept de obiecte și proiecte. Am construit o platformă de parteneriat strategic în industria designului interior, care se adresează atât iubitorilor de frumos, cât și specialiștilor din industrie. Arhitecți, designeri și decoratori – Best of the best – vin în întâmpinarea unui public rafinat, care s-a îndrăgostit iremediabil de frumos și calitate”, spune Camelia Șucu, strategic partner ClassIN & Natuzzi România.

“Am abordat cu mare atenție construirea portofoliului ClassIN. Ne-am dorit ca fiecare client care ne trece pragul să nu plece fără cel puțin o soluție la problema care-l frământă, indiferent de natura ei. Bugetul disponibil, nevoia de produse premium și exclusivitate sau accentul primordial pe funcționalitate și confort sunt aspecte care ne dictează adesea tuturor nevoia de consum. Am mizat, astfel, pe un mix de branduri, majoritatea de renume mondial, destinate atât consumatorilor de lux, cât și celor orientați spre produsul de calitate la prețuri accesibile. Avem o echipă tânără, extrem de creativă, a cărei provocare este să se adapteze bugetelor și stilurilor de viață ale clienților noștri. Pe lângă furnizorii externi, avem parteneri din România, branduri minunate, create de designeri de obiect și tapet, pe care ne dorim foarte mult să-i facem cunoscuți publicului larg. ClassIN este mai mult decât un showroom – este un laborator de design, un spațiu dedicat creativității, cu focus pe funcționalitatea, originalitatea și unicitatea proiectelor”, completează Genoveva Hossu, creative CEO ClassIN & Natuzzi România.

ClassIN abordează conceptul de design thinking dintr-o nouă perspectivă și îl integrează în filosofia companiei. Centrarea pe client, gândirea integrativă, experimentalismul și colaborarea sunt pilonii pe care își fundamentează ClassIN întreaga activitate, susțin cei doi antreprenori.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share