A doua ediție a programului Școala de Lideri, lansat de Carrefour România, va fi lansată în octombrie a acestui an.
Proiectul vizează acțiuni de dezvoltare profesională pentru angajații retailerului francez, iar Carrefour îşi propune să formeze liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, și să le ofere oportunitatea de a fi mentorați în domenii-cheie de specialiști și profesori universitari recunoscuți în domeniu, ca parte a susținerii oferite de Academia de Studii Economice București, partener al demersului.
Prima generație de absolvenți ai Școlii de Lideri a fost premiată la festivitatea la care au participat nume importante din companie, precum Alexandre Bompard, CEO Carrefour Groupe, Julien Munch, CEO Carrefour România, Alina Gamauf, membru în Comitetul Executiv Carrefour România, și Dragoș Andrei Stoica, director, Direcția de Relații cu Mediul de Afaceri, Academia de Studii Economice din București.
„Suntem încântați să vedem rezultatele primilor absolvenți ai Şcolii de Lideri și să punem în practică una dintre misiunile principale ale echipei de resurse umane: susținerea colegilor noștri prin dezvoltarea continuă a abilităților lor. Programul a fost personalizat business-ului Carrefour și este destinat tuturor colegilor, indiferent că își desfășoară activitatea în sediu sau în magazine. Ne dorim ca fiecare coleg să-și poată îndeplini potențialul alături de noi, fie că își dorește să devină manager de magazine, de departament sau la sediul nostru central. Avem planuri ambițioase și pentru următoarea generație de absolvenți și vom extinde zona de învățare și mai mult spre deprinderea de aptitudini digitale, ca parte din strategia noastră stabilită la nivel de grup”, declară Alina Gamauf.
Lansată în 2021, Școala de Lideri este un program multianual prin care angajații Carrefour pot dobândi cunoștințe specializate de la profesori recunoscuți. 135 de angajați au participat la cursuri și traininguri pe perioada unui an, timp în care le-au fost identificate abilitățile-cheie și au beneficiat de programă personalizată, pentru a le susține cât mai bine potențialul de dezvoltare. Participanții au fost împărțiți în trei clase: Campus, care aduce împreună colegii care se pregătesc să devină manageri de magazin sau de departament, Future Leaders Operațional, ai cărei membri vizează pozițiile de director de hypermarket sau manageri regionali, și Future Leaders Sediu, ai cărei membri îşi dezvoltă competențele necesare a putea accesa poziţii de manageri şi directori.
Tematicile au inclus subiecte precum Leadership & Incluziune în Lumea Retailului, Managementul Schimbării în Lumea Retailului, Strategie în Retail, iar temele legate de Controlling, Finanțe pentru non-finanțiști, Driving Retail Digital Strategy In The Retail World au fost susținute de reprezentanții ASE.

În 2022-2023, School of Leaders va rămâne organizat în trei categorii distincte: Future Leaders – Operațional, Future Leaders Head Office & Campus. Fiind un program dedicat profilelor identificate în organizație, dar și managerilor noi promovați sau recrutați din extern, compania va păstra direcția de organizare a întâlnirilor de comunitate omnicanal. Un element important în planul individual de dezvoltare al fiecărui participant este efectuarea unor stagii de învăţare on the job, la nivel naţional și internaţional. În noua generație a Școlii de Lideri va fi integrată o componentă practică, de pregătire a unui proiect conectat cu strategia de digitalizare a companiei. În același timp, liderii care fac deja parte din program vor oferi mentorship către noii colegi.
Școala de lideri (School Of Leaders) este un program disponibil la nivel de grup Carrefour, în țări precum Franța, Italia și Spania.
DESPRE CARREFOUR ROMÂNIA
Le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături: direct în cele peste 370 de magazine din țară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo.