Cehii de la Hedepy intră pe piața din România cu o platformă de psihoterapie online

Startup-ul ceh Hedepy, care oferă servicii de psihoterapie prin apeluri video, se extinde și în România.

Unicitatea sa constă în faptul că ușurează accesul către ajutorul psihoterapeutic. Expansiunea este un pas natural, fiindcă România nu are multe servicii similare, iar aproape patru milioane de români, care întâmpină afecțiuni psihologice, nu primesc ajutorul necesar. Expansiunea este alimentată de o investiție de 316.000 de euro.

Datele oficiale spun că problemele de sănătate mintală afectează anual aproape 4,5 milioane de oameni în România, iar pandemia a dus la creșterea acestui număr. Doar circa 500.000 de români cer ajutor specializat și primesc tratament.

Hedepy vrea să schimbe asta și să facă psihoterapia mai accesibilă cu ajutorul tehnologiei. “Ședința cu un psihoterapeut Hedepy se desfășoară online, prin apel video. Clienții nu trebuie să se deplaseze pentru a avea acces la psihoterapeuți din toată România. Facem posibil accesul la psihoterapie în zone unde astfel de servicii nici măcar nu sunt disponibile. Mulțumită psihoterapiei online, sprijinul psihologic este acum mai accesibil, mai ușor și mai rapid. La Hedepy, o ședință este posibilă în doar 24 de ore. Nu săptămâni”, explică Lukáš Krčil, CEO Hedepy.

Hedepy a luat naștere în Cehia, acum un an, a ajutat mii de persoane și a devenit platforma #1 de psihoterapie online în Cehia. În baza sa de date se regăsesc peste 100 de psihoterapeuți din Cehia și Slovacia. În România, a început cu mai mult de zece psihoterapeuți verificați și certificați, iar numărul lor va crește constant.

Povestea platformei constă în filosofia sa: să simplifice accesul, rezervarea și ședința de psihoterapie pentru client și pentru terapeut și are patru avantaje unice:

  • oferă în profilul psihoterapeuților videoclipuri și recenzii. Astfel, clientul își poate cunoaște terapeutul înainte de ședința propriu-zisă și poate face o alegere cu care se simte confortabil.
  • a dezvoltat un chestionar de compatibilitate ce recomandă cel mai potrivit terapeut pentru fiecare client, pe baza a cinci preferințe (subiect, directivitate, emoții, orientare către trecut/ viitor și personalitatea psihoterapeutului).
  • ședințele se desfășoară prin apel video, pe o platformă securizată. Clienții și psihoterapeuții acordă mai multă atenție ședinței și mai puțină instrumentelor și părții administrative.
  • Hedepy și-a construit produsul, identitatea și comunicarea pentru a destigmatiza psihoterapia. Hedepy consideră că mersul la psihoterapie nu trebuie să se simtă precum mersul la doctor, ci, mai degrabă, ca o întâlnire cu un prieten empatic.

Hedepy se extinde nu doar în România, ci și în Polonia și Italia. “Această expansiune este posibilă datorită mai multor investiții din partea unor investitori cehi. Ultima ne-a adus peste 316.000 de euro”, arată managerul de produs, Roman Zámečník. Hedepy așteaptă o a treia tură de investitori la începutul anului viitor.

Pentru cititori, exclusiv, Hedepy oferă o ședință de psihoterapie gratuită. Ei pot serviciile Hedepy folosind voucherul: 47F786EF.

Articolul anterior

Ghidul Meseriilor Viitorului: Transformarea digitală generează profesii nemaiauzite până acum pe piața muncii

Articolul următor

Apple le plătește angajaților din magazine bonusuri de 1.000 de dolari, pentru dificultățile prin care au trecut în pandemie

Articole din aceeași categorie
Total
38
Share