Cele mai bune universități din lume le dau întîlnire elevilor și studenților români, în februarie

În 14-15 februarie, Youni organizează “Study abroad fair”, un eveniment dedicat elevilor și studenților care doresc să studieze la universități de top din străinătate.

Evenimentul va avea loc online și va beneficia de prezența celor mai bine cotate universități la nivel global: Princeton University, Wharton University, London School of Business, London School of Economics, Sorbonne University și Bocconi University.

Elevii și studenții interesați să urmeze programe de licență, master, MBA sau doctorat la aceste universități pot participa gratuit, prin înregistrarea pe pagina evenimentului. Evenimentul este deschis și părinților sau profesorilor interesați de astfel de informații.

Evenimentul va fi structurat în mai multe sesiuni. Universitățile vor prezenta procesul de admitere, profilul candidatului ideal și oferte educaționale, astfel încât participanții să poată compara beneficiile și diferențele dintre mai multe sisteme de învățământ superior. Ei vor putea asculta și interacționa cu absolvenți și actuali studenți în străinătate despre experiența acestora, pregătirea dosarului de admitere, viața de student internațional, dar și cum li s-au schimbat perspectivele profesionale și personale.

“Pentru platforma Youni, am folosit inteligență artificială (AI) și am creat un algoritm de match-making care le recomandă utilizatorilor unde să aplice în funcție de interesele și înclinațiile lor. Pentru cei care au nevoie de pregătire suplimentară pentru examenele de admitere, oferim pachete de pregătire cu cei mai buni tutori din România. Pentru cei care au nevoie de mai multă consiliere în a-și găsi domeniul potrivit, pregătim un program de workshop-uri prin care să poată lua mai ușor decizia potrivită pentru viitorul lor academic și profesional”, spune Andrei Nicolae, fondator și CEO Youni.

Youni este o companie 100 la sută românească, înființată în 2017 de Andrei Nicolae, la vremea respectivă student în Germania, la Jacobs University Bremen. Compania a trecut printr-un proces de rebranding și și-a schimbat numele din UniApply în Youni, pentru a reflecta mai bine misiunea companiei de a-i ajuta pe elevi și studenți să-și găsească universitatea potrivită. Actualul nume provine din alăturarea cuvintelor “you” și “uni”.

Peste 14.000 de elevi și studenți au beneficiat de serviciile companiei. Dintre ei, cinci la sută au candidat la universități din Australia, 15 la sută în SUA și 80 la sută în Europa.

În 2020, Youni a primit o rundă de investiții totală de 150.000 de euro de la EGV, Simple Capital și angel investors,  urmată de o a doua, de 550.000 de euro. Andrei Nicolae își propune ca prin Youni să ajute un milion de elevi să ajungă la universitatea potrivită, în următorii cinci ani.

Articolul anterior

Radu Negulescu, fondatorul unui startup care calcă pe urmele Tesla și Uber

Articolul următor

UCMS by AROBS: De ce un software de salarizare este important pentru creșterea productivității companiei?

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share