CGS România și-a extins echipa cu 500 de angajați noi, de la începutul anului

Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de Business Process Outsourcing (BPO), și-a crescut în acest an echipa cu 500 de noi angajați.

Pe primele locuri în topul centrelor cu cele mai multe recrutări se află Brașov și București, urmate de Galați, Sibiu și Târgu Jiu. “De-a lungul timpului, CGS s-a bucurat de sprijinul unor clienți stabili, care au susținut business-ul nostru și ne-au încurajat expansiunea pe piața din România prin noi proiecte, care au generat permanent creșteri ale echipei. Și în acest an, am încheiat o serie de contracte cu noi clienți sau am extins proiectele cu cei deja existenți, iar asta s-a tradus printr-un volum substanțial de angajări”, declară Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Potrivit acestuia, deși piața muncii din România este afectată de coronacriză, la CGS acest lucru nu s-a resimțit, iar compania și-a păstrat ritmul de noi angajări din anii anteriori. 90 la sută dintre posturile pe care au fost aduși noi angajați sunt de nivel entry-level, în call-center, telecomunicații, suport tehnic sau consultanță financiari. “Procesul de recrutare a trecut de la o abordare face-to-face la una remote. Astfel, a devenit ceva mai lung decât anul trecut, întrucât candidatul are de parcurs mai mulți pași. Totuși, principalul avantaj este că avem șansa să comunicăm mai mult cu el și, astfel, să găsim persoanele potrivite”, spune Vladimir Sterescu.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Interviurile au avut loc la distanță, la telefon și prin video call-uri, pentru a compensa lipsa unei interacțiuni face-to-face. Pentru a proteja trainerii și noii angajați, cursurile de induction pentru noii colegi s-au desfășurat la distanță în aproape 70 la sută dintre cazuri. În acest moment, circa 70 la sută dintre angajați lucrează de acasă, inclusiv cei veniți în echipă în 2020. CGS a investit într-o rețea remote pentru toată compania, pentru ca majoritatea angajaților să beneficieze de infrastructura necesară pentru a lucra în siguranță de acasă.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Una dintre cele mai mari provocări din acest an a fost propagarea culturii organizaționale în rândul noilor angajați. Cum mare parte dintre ei au lucrat, încă din prima zi, de acasă, a fost dificil să le transmitem spiritul CGS. Am investit constant în inițiative pentru angajați tocmai pentru ca ei să facă față acestui climat atipic, să treacă peste această perioadă cu optimism, și să menținem echipa cât mai sudată”, arată Vladimir Sterescu. Și în 2021, CGS se așteaptă la o creștere a numărului de angajați cel puțin similară cu nivelul din acest an.

Prezentă pe piața din România din 2006, compania americană CGS este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume. Pe plan local, furnizează servicii în 18 limbi străine, prin șapte centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanța și Galați. Cei circa 4.000 de angajați din România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, dar și din SUA sau Canada. Principalele servicii oferite de CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii din domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

Articolul anterior

Angajații din România vor primi mai multe carduri și tichete cadou pentru Crăciun

Articolul următor

Counsel Group Frankfurt deschide o nouă linie de business în România și vrea să ajungă la 100 de angajați în Iași, până la sfârșitul lui 2021

Articole din aceeași categorie
Total
3
Share