Clădirile Globalworth Campus se transformă în locuri de joacă pentru adulți, până în 10 iunie

The Grown-Up Playground, cel mai recent proiect Globalworth, după o idee creativă semnată de Ogilvy România, are ca obiectiv principal un altfel de little reminder: importanța jocului în viața unui adult, ca sursă de sănătate mintală.

Între 1 și 10 iunie, The Grown-Up Playground devine spațiul în care chiriașii din clădirile de birouri Globalworth pot intra în “scurte recreații” pentru a-și reaminti să joace Șotron sau X și 0, jocurile copilăriei, în spațiile special amenajate din cele trei clădiri Globalworth Campus din București.  

Fiecare joc a fost proiectat ca un reminder de grijă față de sine și are un cod QR încorporat în designul său. Oamenii pot scana codul pentru a afla despre beneficiile jocului asupra sănătății mintale, din surse avizate.

“Utimii ani au pus în lumină importanța deschiderii față de subiectul sănătății mintale. Dacă până de curând subiectul era încă tabu, eforturile care se fac acum, la nivel mondial, pentru liberalizarea sa, sunt tot mai vizibile. Credem că trebuie să ne sprijinim unii pe alții în comunitățile din care facem parte: acasă, în familie sau la birou”, spune Georgiana Oltenescu, Group Head, Marketing and Communication la Globalworth.

Globalworth, liderul pieței real estate din România, nu se află la primul proiect inedit dedicat comunității sale. Înainte de pandemie, pentru a promova tânăra generație de artiști români, a lansat Globalworth District, primul „cartier” art & tech din România, și a transformat clădirile de birouri în spații neconvenționale ce găzduiesc și susțin arta și tehnologia.

Globalworth este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra. Activează în România și Polonia, unde a devenit principalul investitor pe piața imobiliară de birouri. Investește, dezvoltă și gestionează direct clădiri de birouri și parcuri industriale și de logistică, în locații premium, care generează venituri din închirierea de spații către companii de top. Gestionat de peste 240 de profesioniști în Cipru, Guernsey, România și Polonia, portofoliul companiei avea o valoare totală de circa 3,2 miliarde de euro, la 31 decembrie 2021. Aproximativ 95,9 la sută din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către circa 660 de companii. În România, compania este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Arad, Oradea, Constanţa şi Piteşti.

Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Pe piața locală, creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate, pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază, ca arii de expertiză, strategia de brand, advertising, customer engagement & commerce, PR & Influence și digital transformation.

Articolul anterior

Bosch "construiește" viitori lideri în România, prin Junior Managers Program

Articolul următor

Baker Tilly are un nou Country Managing Partner și țintește consolidarea prezenței pe piața din România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share