După un an în care a devenit prima și singura companie din România, care a adoptat oficial programul lunar de muncă de 16 zile și a oferit ziua de luni ca zi liberă, WebDigital a pregătit un plan pe patru ani, care presupune, în 2018, revenirea la un program de lucru ce include ziua de luni.
Totuși, în 2019, săptămâna de lucru va fi, din nou, de patru zile, în 2020 va reveni la cinci zile, iar în 2021 va fi de patru zile. “Alternanța acestei strategii este inspirată din natură, o formă de biomimetism ce va menține același echilibru între viața personală și evoluția profesională, cu care oamenii din WebDigital s-au obișnuit. Suplimentar, vom adăuga programe speciale, pentru a face cât mai plăcută și sănătoasă viața profesională a oamenilor din WebDigital și, bineînțeles, pentru a menține ușa deschisă și a-i susține pe toți cei care doresc să își înceapă cariera în acest domeniu”, explică reprezentanții WebDigital.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
“Săptămâna de patru zile”, “ziua de luni liberă” a împlinit, luna aceasta, 17 luni de la implementare. A cuprins întreg anul calendaristic 2017 – un ciclu complet de activitate. Strategia pe patru ani a companiei fondate de Ionuț Munteanu (foto) face parte din măsurile de creștere a productivității, aplicate în agenție.
În 2017, angajații WebDigital au avut 45 de zile de libere de luni, adică o lună și jumătate de concediu extra față de zilele de concediu stabilite de lege – în total, 66 de zile libere într-un an, la care se adăugă patru zile legale libere. Prima analiză asupra randamentului a fost făcută în februarie 2017, la șase luni de la implementarea inițială, iar de atunci direcția de dezvoltare a companiei și-a păstrat evoluția ascendentă.
Față de aceeași perioadă a anului 2016, din februarie până în iulie 2017, portofoliul de clienți a crescut, iar valoarea proiectelor s-a mărit cu aproape 20 la sută. Din ianuarie 2017, au fost împlementate și multe sisteme de optimizare și automatizare a proceselor interne. Pe lângă modificări ale proceselor, au fost aplicate modificări și în sistemul de recompensă și motivare a membrilor echipei. În plus, a fost înființat un departament special, dedicat stabilirii de noi parteneriate și atragerii de clienți noi, iar consultanții WebDigital, relationship manageri, s-au dedicat exclusiv relației cu clienții din portofoliu, fără a mai fi implicați în procesul de achiziție.
De la implementarea acestei măsuri, WebDigital a raportat angajaţi mai odihniţi și s-a extins către Europa de Sud-Vest prin instalarea unui centru de lucru în Barcelona. În plus, agenția a câştigat clienţi importanţi, precum Gillette, Chanel şi SEAT, şi a reuşit să atragă mai multe talente din domeniul marketing-ului digital.