Cumpărături online cu reciclare: Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR

Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România, lansează o nouă funcție inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile* Carrefour.

Noua funcție le permite utilizatorilor să returneze mai ușor sticlele și dozele pentru reciclare: oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă, și își recuperează, pentru fiecare ambalaj returnat, garanția de 50 de bani, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour. Nu mai trebuie să ajungă la magazin ca să facă parte din Hora Reciclării: doar predau ambalajele shopperului personal Bringo.

„Parteneriatul cu Bringo și prezența noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viața clienților noștri. Cu această abordare în minte am pornit și noua funcționalitate: să facem returnarea ambalajelor mai accesibilă și convenabilă pentru clienți. Prin opțiunea de a returna ambalajele cu garanție direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem în continuare nevoilor lor într-un mod inovator și responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluții eficiente, care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei,  fără să sacrifice inițiative esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanție-Returnare”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.  

„Inovația reprezintă fundația Bringo și modul prin care ne asigurăm că ne îndeplinim misiunea – înțelegerea și acoperirea nevoilor utilizatorilor noștri. De la lansarea companiei, prima din țară care oferă serviciul de shopping delivery, la Bringo Mall, care schimbă felul în care românii cumpără online și până la acest proiect alături de Carrefour – toți acești pași subliniază angajamentul Bringo”, spune Florina Dobre, CEO Bringo.

Clienții pot returna cu ușurință ambalajele cu garanție când fac cumpărături prin Bringo de la Carrefour. Procesul este simplu și eficient:

  1. Selectare ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicația Bringo numărul de ambalaje cu garanție pe care dorești să le returnezi (maximum 20).
  2. Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoșă sau sac, consumatorii trebuie doar să împartă ambalajele în două categorii: plastic și metal/ sticlă.
  3. Predare ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo preia ambalajele pentru returnare.
  4. Recuperare garanție: După preluarea ambalajelor, garanția va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.
  5. Utilizare voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour și are o valabilitate de 12 luni.

Românii vor să returneze

De la lansarea pilot a serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje prin Bringo. Clienții au apreciat în mod deosebit ușurința procesului și avantajul de a recupera garanția fără să se deplaseze la hipermarket. „Nu mai trebuie să stau la coadă, unde pierdeam cam mult timp. A fost foarte bună și interacțiunea cu curierul Bringo, iar ulterior am primit banii sub formă de voucher”, explică un client.

Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție” și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În Sistemul Garanție-Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal, cu volum între 0,1-3L. Sacii trebuie să fie sigilați și curați, pentru a asigura integritatea și trasabilitatea ambalajelor. Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 și 3,5 lei, în funcție de numărul de ambalaje colectate, și reprezintă costul operațional care permite funcționarea serviciului.

Bringo este prezent la nivel național în 37 orașe și are 180 de vendori disponibili în aplicație. Carrefour România este cel mai important partener de e-grocery.

*Serviciul este disponibil exclusiv pentru comenzile plasate din Carrefour hipermarket, cu excepția orașelor Bacău, Reșița și Mangalia.

DESPRE CARREFOUR

Singurul retailer omnichannel din România, le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe carrefour.ro sau cora.ro

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, ajunge la circa 450 de magazine în 113 orașe și intră în top 3 jucători de pe piața locală de retail. Este un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajați.

Susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Operează prin cinci entități juridice principale: Carrefour SA, Artima SA, Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și Romania Hypermarche SA. 

DESPRE BRINGO

Este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie – de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 180 de magazine partenere – în total, peste 350.000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click & Collect. În decembrie 2023 a lansat Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața locală de e-commerce și e-grocery, care le permite clienților să plaseze o singură comandă cu produse din mai multe magazine.

Beneficiul major pe care îl are față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată, care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. Aplicația este disponibilă în peste 37 de orașe din România și în alte două țări, prin Bringo International.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share