Narcis Horhoianu, directorul de marketing al Carrefour Romania, preia și conducerea ariei e-commerce

Numire strategică la Carrefour România: Narcis Horhoianu, director de marketing, membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și Pricing, și-a extins domeniul de activitate și a preluat, în toamna aceasta, și aria de e-commerce, aflată anterior în subordinea Gabrielei Stănică, director IT, Digital & Data Officer.

“Integrarea e-commerce în Marketing este o misiune cu multiple provocări, deoarece clienții noștri sunt mai conectați ca niciodată și se deplasează fluid între canale, de la offline la online și înapoi. Acest lucru ne oferă oportunități unice de a-i aborda personalizat, în moduri noi și inovatoare – intenționăm să dezvoltăm puternic segmentul e-commerce, pornind de la cunoașterea în profunzime a obiceiurilor lor de consum.

Vrem ca, prin tehnologia digitală, să beneficieze de o experiență mai simplă și mai bogată în ecosistemul unic al Carrefour: preluare în magazin prin e-commerce sau livrare la domiciliu, prin platforma proprie, carrefour.ro, și cu ajutorul partenerilor noștri strategici, Bringo și Glovo. Ne vom concentra pe inovație și digitalizare și vom continua să investim în zona de data, ca să ne înțelegem cât mai bine consumatorii și să le oferim cea mai bună experiență e-commerce de pe piața de retail din România”, declară Narcis Horhoianu.

Cu o experiență de peste 25 de ani în Brand, Marketing și Category Management, Narcis Horhoianu s-a alăturat Carrefour România în 2019, în calitate de Chief Marketing Officer, responsabil de toate activitățile de marketing ale Carrefour. A coordonat comunicarea de brand și marketing, programul de loialitate Act for Good, comunicarea in-store, customer operations și customer experience, strategia de preț și implementarea acesteia în toate formatele, și a lucrat la dezvoltarea unor programe care să îmbunătățească și să transforme experiența clienților într-una personalizată și atractivă.

Înainte de Carrefour, Narcis Horhoianu a ocupat poziții-cheie în companii precum P&G Balkans, unde a fost director de marketing; Vodafone România (director Consumers Postpaid Unit) sau Heineken România (director de marketing și membru al Consiliului de Administrație).

Gabriela Stănică își continuă evoluția în echipa Carrefour România ca director IT, Digital & Data Officer, și va prelua un nou proiect, în curs de dezvoltare.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share