BRINGO depășește pragul de un milion de comenzi livrate în 2024

Primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România trece pragul de un milion de comenzi livrate în 2024 și își consolidează poziția de lider pe segmentul de livrare ultrarapidă de produse alimentare și de necesitate imediată.

Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanță similară în 2024. Compania mizează pe loializarea clienților existenți și pe extinderea continuă a rețelei de parteneri și a ofertei.

Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în București, Bringo se extinde rapid la nivel regional și prin diversificarea parteneriatelor cu retaileri. Activează acum în 37 de orașe din România, are 180 de parteneri și o flotă de peste 1.100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.

“Acoperim 18 verticale de produse, inclusiv farma, pet shop, florării, papetării și electronice. Avem, în medie, între 4.000 și 4.500 de comenzi în fiecare zi, cu vârfuri în zilele aglomerate. Bineînțeles, avem și perioade atipice, cum ar fi septembrie, când Back to School aduce un vârf de comenzi zilnic de până la 7.000. Circa jumătate sunt livrate în București, restul în țară, în centrele urbane mari, și generează și cele mai multe comenzi”, precizează Florina Dobre, CEO Bringo.

Top 5 produse preferate. 25 de tone de banane comandate.

Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferințelor de consum arată că, în 2024, cele mai comandate produse sunt apa (naturală plată și carbogazoasă), bananele și castraveții, urmate de pătrunjel și ceapă. Cele mai populare categorii includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.

BRINGO are, în medie, între 4.000 și 4.500 de comenzi în fiecare zi

București, Iași și Cluj – cele mai active orașe. Vineri și sâmbătă, cele mai populare zile. 285 lei, coșul mediu de cumpărături

În primele nouă luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din București, urmat de Iași, Cluj, Brașov și Constanța, arată Bringo LifeINDEX.

La nivel național, comanda medie s-a situat în jurul valorii de 285 lei, ușor crescută în zilele de vineri și sâmbătă, când comanda medie la nivel național este în jur de 300 de lei. Lunea și marțea, se situează în jurul valorii de 272 lei. Cea mai mare comandă plasată în acest an vine din Cluj, iar valoarea ei a fost de circa 9.000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrări sunt vineri și sâmbătă, și în București, și în restul țării.

Pe fondul intensificării concurenței, BRINGO mizează pe fidelizarea clienților prin componenta umană a interacțiunii, prin creșterea numărului mediu de comenzi per utilizator și menținerea unei medii de livrare de 86 minute.

Florina Dobre, CEO @ Bringo.

“Ne păstrăm statutul de serviciu de personal shopping și punem accent pe componenta umană a interacțiunii. Fiecare comandă este realizată de un personal shopper, care selectează produsele cu aceeași atenție pe care ar avea-o clientul și oferă astfel o experiență de cumpărături personalizată. Investim constant în îmbunătățirea experienței utilizatorilor, prin optimizarea platformei și prin extinderea serviciilor. Ne propunem să devenim un partener strategic pentru retailerii care vor să adopte o abordare omnichannel, oferind un canal suplimentar de vânzare adaptat nevoilor consumatorilor moderni”, arată Florina Dobre.

BRINGO LifeINDEX este indicatorul care analizează obiceiurile de consum ale utilizatorilor și oferă o imagine clară asupra tendințelor și preferințelor în achizițiile de zi cu zi. Prin monitorizarea și evaluarea constantă a comportamentelor de cumpărare, permite identificarea schimbărilor în consum și a preferințelor în materie de produse și servicii. Analizând peste 4.000 de comenzi zilnice la nivel național, BRINGO LifeINDEX se conturează ca un instrument relevant pentru radiografierea pieței, surprinde în timp real dinamica consumului și oferă date importante despre obiceiurile de consum ale românilor.

DESPRE BRINGO

Este o aplicație de cumpărături online disponibilă în 37 orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper, care asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres. Activează și internațional, în Maroc și Belgia, prin Bringo International.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share