CV30: Angajatorii de top vor face cunoștință cu 50.000 de studenți, în această toamnă, prin campania Students’ Kit

Această toamnă marchează a zecea ediție Students’ Kit, campania creată pentru studenți și împreună cu ei, prin care echipa CV30, alături de partenerii campaniei, le oferă un moment de bucurie la începutul anului universitar.

Students’ Kit le oferă companiilor ocazia să fie alături de 50.000 de studenți, să-i familiarizeze cu brandul de angajator și să-i transforme în viitori candidați. Ideea de a integra Catalogul Angajatorilor într-o agendă pe care studenții o îndrăgesc a venit chiar de la ei, fiindcă își doresc mai multă vizibilitate asupra criteriilor pe care companiile le caută la candidați și asupra procesului de recrutare. 

Acestea sunt principalele motive pentru care peste 60 de angajatori de top au ales, în ultimii ani, să fie parteneri în Students’ Kit, singura campanie multibrand națională dedicată studenților din 26 de universități. “Punem la dispoziția angajatorilor un canal direct de comunicare cu studenții, prin workbook-ul cv30, agenda universitară care face studenția mai ușoară, și aducem într-un singur loc informații despre carieră, promovăm imaginea de angajator și oportunitățile de carieră disponibile”, declară Lavinia Vladu, Co-founder & CMO @ CV30. 

Agenda este utilizată de studenți, în medie, de trei ori pe săptămână, și este gândită spre a fi folosită pe parcursul întregului an universitar, ceea ce se traduce într-o expunere de minimum opt luni către studenții din toată țara. 

Conceptul Students’ Kit este interesant pentru companii și pentru că are și o componentă de #wellbeing prin care studenții asociază întreaga campanie cu o stare de bine, deoarece agenda universitară vine la pachet cu un gift bag plin de goodies și surprize menite să le ofere un moment de bucurie, asociat cu toate companiile implicate. 

În noiembrie, echipele CV30 vor fi prezente în universități pentru a le oferi studenților kit-ul cu goodies. Campania se desfășoară, de obicei, pe holurile universităților. Anul trecut a fost implementată o metodă de înscriere și tracking digital al participanților, astfel încât distribuția să fie realizată și în alte zone frecventate de studenți, care permiteau acest lucru: cafenele, parcuri, campusuri.

Lavinia Vladu, Co-founder & CMO @ CV30.

Prezența pe mai multe canale de interes pentru publicul-țintă este o strategie de comunicare de bază în employer branding. Încă din vacanța de vară, campania Students’ Kit este promovată în mediul online și asigură o expunere de cel puțin șase luni către studenți. Odată cu promovarea imaginii de angajator în workbook, companiile se bucură și de promovarea ca partener în comunicarea dinaintea și din timpul evenimentului, pe Facebook, Instagram și prin newsletter.

“Prin prezența în workbook-ul CV30, angajatorii au parte de expunere către studenți pentru un întreg an universitar și tot ce au nevoie pentru participare este un vizual care reflectă imaginea de angajator. Echipa CV30 se ocupă de tot: printing, comunicare, distribuție, raportare calitativă și cantitativă, astfel încât efortul din partea angajatorilor să fie minim și rezultatele maxime. 

De-a lungul timpului, peste 60 de angajatori de renume ne-au fost alături în această inițiativă de wellbeing, prin care studenții au parte de o experiență frumoasă odată cu începerea anului universitar, și ne-am bucura să le oferim cât mai multe oportunități de carieră și acces la cât mai mulți angajatori, pentru a le facilita primii pași în carieră“, explică Lavinia Vladu.

Printre partenerii confirmați pentru a zecea ediție Students’ Kit se numără Kaufland, Mondelez, Lidl, Wembley, Teleperformance, BAT Digital Business Solutions și dm drogerie markt. 

Articolul anterior

Planable își extinde echipele din București și Chișinău

Articolul următor

Trei sferturi dintre salariații români vor condiționa angajarea la următorul loc de muncă de posibilitatea de a lucra de acasă

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share