De luna aceasta, Mihai Tănase preia funcția de director de marketing al mărcii Dacia pentru România și Republica Moldova.
În vârstă de 38 de ani, Mihai Tănase este absolvent al Copenhagen Business Academy, cu diplomă în Design Multimedia și Comunicare. Și-a început cariera în domeniul auto la BMW Group România, unde a ocupat funcția de Online Strategy Manager.
În 2016, s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, ca Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia și Renault, iar în octombrie 2020 a fost promovat în funcția de Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria și Republica Moldova).
- Influencerii JYSK: Marius, Alexandra și Tomas, „vocile” colegilor care dau viață poveștii JYSK
- Bosch a investit 50 de milioane de euro în activitățile din România, în 2024. Compania a încheiat anul trecut cu 10.320 de angajați
- Concediul de maternitate: „vacanța” all inclusive, dar fără somn și room service
Din 1 martie 2023 până luna trecută, a locuit în Franța, unde a fost Sales Performance & Launching Manager Dacia. În noua sa funcție, îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, director general Automobile Dacia.