Data Revolt Agency a atins pragul de 90 de clienți în 23 de țări. Performanța a fost reușită de compania românească în cinci ani de la lansare.
Echipa agenției este compusă acum din 60 de profesioniști, prin a căror muncă Data Revolt a ajuns în top 3 agenții de performance marketing din România.
Data Revolt a fost fondată în 2018 și a reprezentat un pariu important pentru piața din România: să demonstreze viabilitatea soluțiilor de marketing data driven pe plan local. În cinci ani, compania a ajuns la o cifră de afaceri de cinci milioane de euro și un portofoliu de clienți ce cuprinde companii mari, ca Orange, Flanco, Bringo, dar și antreprenori locali, ca Blindspot (TPS engage) și Murmur.
- Peste 5.000 de joburi la Angajatori de TOP. 80 de companii recrutează la cel mai mare târg de carieră, la finalul lunii martie
- #PrimaPeListaTa: Cum arată echilibrul după o carieră în politică – Mara Calista
- Voxxed Days Bucharest: „Pentru a rămâne competitiv, sectorul IT din România trebuie să vândă inovație, nu doar ore de muncă”
Câteva dintre zecile de arii de expertiză pe care le acoperă Data Revolt sunt reprezentate de telco, e-commerce, retail, health/ farma, fashion, beauty, finance, startup sau app. Membrii echipei sunt atât în România, cât și în alte țări. În ultimul an, Data Revolt a deschis un sediu în Brașov, iar pentru ultimul trimestru din 2023 vizează inaugurarea unuia în Iași.
“Am pus umărul la creșterea maturității digitale ale clienților noștri și am introdus conceptul de data marketing în procesele a numeroase companii. În relația cu ei, am arătat că suntem mai mult decât o simplă agenție: suntem, mai degrabă, un membru al echipei și un partener ce poate ajuta la creșterea durabilă a business-ului. Ne-am poziționat de la început ca o agenție hibrid, la intersecția dintre publicitate digitală, tech și business development”, spune Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt. “Cea mai mare provocare vine tot din partea umană, nu artificială. Provocarea este aplicarea acestei tehnologii în lumea reală, în condiții de costuri și resurse de timp limitate”, explică Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.
Formarea următorilor specialiști și estimări pentru 2024
Data Revolt consideră că piața de digital marketing este în continuă expansiune, iar până în 2024 estimează o creștere a cifrei de afaceri de 20 la sută. În plan local, agenția consideră că urmează o perioadă în care companiile mici și medii vor investi tot mai mult în soluții data driven.
Data Revolt va continua campania de recrutare de noi profesioniști care să se alăture echipei în special în sectoare hiperspecializate, cum ar fi Analytics, și vizează și formarea de noi specialiști. Pregătește lansarea DRA Academy, dar și proiecte de internship destinate studenților. Agenția este formată acum din 60 de oameni, printre care specialiști seniori în e-commerce, Analytics, Pay per click, SEO, programmatic media, comunicare și programare.
DESPRE DATA REVOLT
Este o agenție de data marketing, specializată în performance marketing/ media digitală bazat pe date, analytics, SEO și mar-tech, fondată în 2018. Are un portofoliu cu peste 90 de clienți din România și de pe piața internațională, unde lucrează cu companii din Elveția, Franța, Dubai și SUA. Printre clienții săi se numără Orange, Imobiliare.ro, Fashion Days, Vivre, UIPath, Autoeco, L’Oréal, Freshful, Murmur, Tazz, eJobs sau Fleurop, cea mai mare florărie online din Europa, Denner, sau The Gate Middle East, din Dubai.
Oferă servicii premium integrate, ce includ Performance Marketing, Programmatic, Analytics, SEO, Content Marketing, Marketing automation, e-commerce, mar-tech, UX/UI design și consultanță. Fiecare dintre aceste departamente utilizează instrumente specifice pentru colectarea și analiza datelor. Agenția a dezvoltat, prin departamentul de programare, instrumente proprii de tip mar-tech pentru colectarea și analiza de date.
A câștigat patru trofee MIXX Awards – Best Use of Data, Most effective campaign, Lead Generation Campaign și Search Excellence Awards, iar din 2022 are statutul Google Premier Partner și a devenit astfel parte din cele trei la sută agenții de marketing din România, incluse în această categorie. Agenția a fost premiată la YouTube Awards și prin certificări prestigioase, precum GMP (Google Marketing Platform).