Cea mai cunoscută companie de service din România îl numește pe Octavian Militaru la conducerea departamentului de servicii de mententanță, în funcția de Corporate Business Unit Manager.
Un specialist cu o experiență de peste 16 ani în facility management, Octavian Militaru va coordona zona de servicii de mentenanță și proiecte B2B a Depanero și va fi responsabil de strategia de dezvoltare. Înainte de Depanero, a coordonat proiecte complexe de mentenanță în companii recunoscute în domeniu, precum High Tech Clima, ENGIE Building Solutions sau Cofely Building Services and Maintenance.
“Eficiența energetică a devenit o prioritate pentru România, nu doar pentru a reduce consumul și costurile, din cauza crizei energetice, ci și pentru a garanta o aprovizionare sustenabilă cu energie. În viitor, nu va mai fi suficientă doar întreținerea unui sistem. Va trebui să îmbunătățim performanțele sistemului, cu ajutorul noilor tehnologii, pentru a reduce permanent costurile de producție a energiei. Observăm tot mai mult că dezvoltarea noilor proiecte se bazează pe conceptul de green building, pe recuperarea energiei și asigurarea unei utilizări chibzuite ale acesteia”, declară noul Corporate Business Unit Manager Depanero.
- 7 din 10 angajați nu știu care ar trebui să fie salariul lor în funcție de experiență și competențe, dar 91% speră să fie plătiți corect
- Porsche Finance Group România numește primul CEO român – un angajat de peste 20 de ani în companie
- Școala informală de IT lansează o platformă dedicată celor care vor să învețe IT online, de oriunde, fără orar
Octavian Militaru a absolvit ASE București, Facultatea de Management în administrație publică, și este licențiat ca specialist în administrație publică. Deține un atestat de Facility Manager obținut la ROFMA, în colaborare cu Technical University Of Vienna, și alte atestate și diplome de la instituții renumite în facility management la nivel mondial.
DESPRE DEPANERO
Este cea mai cunoscută firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, telecomunicații. Oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, pentru produsele aflate în garanție și pentru cele în post-garanție, iar pentru acestea din urmă oferă garanție la reparație.
Oferă și servicii de instalare pentru aparate de aer condiționat, centrale termice, aparate electrocasnice, echipamente audio-video, iar în ultimii ani și-a diversificat oferta pentru segmentul corporate, prin dezvoltarea unui departament dedicat de proiecte B2B și servicii de mentenanță. Recent, portofoliul a fost extins cu servicii în zona de mobilitate electrică – montaj stații de încărcare – și energie verde – montaj pompe de căldură și sisteme fotovoltaice.
Are o prezență la nivel național, cu angajați proprii și cu o rețea importantă de subcontractori, și acoperă toate județele. Cei aproximativ 300 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională și mii de ore de relații cu clienții.