Directorul de Comunicare & Corporate Affairs al Kaufland, reales preşedinte al International Advertising Association România

Valer Hancaş a fost reales în funcţia de preşedinte al International Advertising Association (IAA) România, pentru un nou mandat de doi ani, care va începe în 2022.

“Noul” președinte a fost reales la Adunarea Generală IAA, care a avut loc la finalul lunii octombrie. Conform statutului asociaţiei, preşedintele este ales cu un an înainte de începerea efectivă a mandatului.

Acest lucru se face cu scopul de a da posibilitatea persoanei alese să se familiarizeze cu proiectele IAA şi să aibă o perioadă de “observaţie”. Astfel, Valer Hancaş, preşedintele în exerciţiu al IAA România, îşi va continua mandatul încă doi ani după expirarea mandatului curent.

IAA România este o asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 120 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass-media. Obiectivul său este să transforme România într-un hub global creativ și să devină astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global, cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de trei ori premiul global IAA Inspire Award – pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Articolul anterior

Ministerul Muncii propune "importul" a 100.000 de muncitori străini în 2022

Articolul următor

10 concepte care au definit piața locală de HR, în ultimii 10 ani

Articole din aceeași categorie
Total
18
Share