dm drogerie markt se apropie de pragul de 1.000 de angajați

EXTINDERE. În 2020, dm a deschis magazine la Brăila, București, Balotești, Iași, Oradea, Timișoara, Sibiu, Târgoviște și Târgu Mureș.

Singurul lanț internațional de drogherii de pe piața românească a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5,54 la sută față de 2019, la 30 septembrie, finalul anului financiar.

Anul trecut, cifra anuală de afaceri era de peste 498 milioane lei, iar anul acesta a urcat la 525 milioane lei, cu ajutorul a 976 angajați și 113 magazine, dintre care nouă deschise în 2020, la Brăila, București, Balotești, Iași, Oradea, Timișoara, Sibiu, Târgoviște și Târgu Mureș.

“Am continuat politica de expansiune începută în urmă cu câțiva ani, chiar dacă ne confruntăm cu o situație atipică. Am pus accentul, în principal, pe securitatea și sănătatea echipei dm și pe deschiderea de noi magazine, pentru a ușura accesul clienților noștri la produsele pe care le îndrăgesc. Este important să respectăm măsurile de siguranță impuse de lege în fiecare magazin, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături sigură și plăcută. Am introdus și serviciul de livrare la domiciliu, iar în perioada următoare vom continua politica de expansiune, dar vom face demersuri constante și înspre digitalizarea serviciilor pe care le oferim”, afirmă Cristian Crișan, administrator dm drogerie markt România.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Potrivit conducerii companiei, dm drogerie markt este apreciat ca angajator pentru atenția și oportunitățile de dezvoltare pe care le acordă membrilor echipei. Ele se adresează tuturor, de la directorii de filiale care au absolvit două module din seminarul “Dezvoltarea abilităților de conducere”, până la angajații din filiale, care beneficiază de workshop-uri de consiliere clasică și legată de produs. Compania își propune să lanseze și dm-Lernwelt, o platformă de e-learning, ce are ca scop accesul angajaților la diferite tipuri de training-uri și informații. Astfel, cei care lucrează în drogherii vor putea oferi detalii complexe și concrete clienților interesați de produsele comercializate.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

De la începutul pandemiei, dm drogerie markt a luat măsuri speciale, precum work from home pentru angajații a căror activitate permite acest lucru, și a recompensat angajații activi în perioada stării de urgență cu prime ce însumează 325.000 de lei. În plus, a introdus serviciul de livrare la domiciliu și pregătește un shop online. În timpul stării de urgență, au fost închise temporar 19 filiale, care și-au reluat activitatea din mai, pagina de web a companiei a fost relansată, iar magazinele și-au refăcut stocurile constant.

Responsabilitate socială

În această perioadă, dm derulează o campanie de responsabilizare socială, în colaborare cu SOS Satele Copiilor. Ea se desfășoară până în 20 decembrie și susține peste 550 de copii din comunități vulnerabile și 150 de copii fără familie, care cresc în Satele SOS. Compania va dona câte un leu pentru fiecare produs din campanie, semnalizat la raft în drogheriile dm. Pe lângă suma provenită din vânzări, pe site va fi prezentă opțiunea de donație pentru cei care vor să susțină această cauză.

Și anul acesta, Black Friday se transformă în Giving Friday. Prin această inițiativă, promovată cu #givingisthenewblack, compania va dona cinci la sută din totalul încasărilor din 27 noiembrie pentru a asigura copiilor defavorizați câte o masă caldă pe zi, prin campania “O floare de colț pentru un prânz cald”, organizată de Fundația Hațegan.

În septembrie, dm s-a implicat în “Color the Village”, eveniment organizat de Asociația Acasă în Banat, cea mai mare inițiativă caritabilă de salvare a satului bănățean. Sute de voluntari au restaurat 30 de fațade, pentru a oferi o nouă șansă arhitecturii locale și pentru a da o mână de ajutor celor care nu aveau posibilitatea de a-și conserva casele. În total, au participat 320 de voluntari, printre care și membrii echipei dm.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria. Deține circa 3.500 de magazine și are 60.000 de angajați în Europa. În România, este prezentă de peste 13 ani, timp în care a creat aproape 1.000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share