Numărul de tranzacții cu carduri de masă în restaurante a crescut, în prima jumătate a anului, cu peste 24 la sută, anunță Edenred Romania, cea mai mare companie emitentă de carduri preplătite și tichete de beneficii pentru companii și salariați.
Peste un milion de angajaţi din România dețin carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajați, care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.
Cardurile de masă Edenred sunt acceptate în peste 4.000 de restaurante din țară. În topul preferințelor utilizatorilor figurează marile rețele, dar și restaurante independente: Gregory’s, Sara Green, Teto, Trattoria Verdi, Lulu du Pain, The Mark, Eurest, Ză Lokal, Sushi Garden, Pane & Pomodoro, Papaala Papas, Kitchen, AdHoc Bistro, Trattoria Buongiorno, Boutique du Pain, Trattoria By Mr. Val, Hanu’ Berarilor, Brewtiful, City Grill, Chopstix, Condimental by Calif, El Bacha, KFC, La Mama, Marty, McDonalds, Oro Toro, Pizza Hut, Paul, Taksim, Salad Box, Speed Pizza, Subway, Sushi Garden, Trattoria Belvedere sau Trattoria Verdi.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Împreună cu mai multe restaurante, Edenred a derulat campanii de marketing cu oferte speciale, pentru utilizatorii de tichete de masă, iar volumul tranzacționat în restaurantele respective a crescut cu 35 la sută, explică Dana Sîntejudean, director general Edenred România & Moldova. Valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei. Criteriile după care utilizatorii aleg restaurantele sunt calitatea mâncării, prețul, proximitatea față de locul de muncă, posibilitatea plății cu carduri de masă și specificul restaurantului.
În general, preferințele angajaților pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative si convenabile, și către cele din mall-uri și din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari. „Obiceiurile alimentare s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani. Pauza de prânz a început să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăți rapide și flexibile și creșterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15,18 lei, față de 9,57, acum trei ani, au susținut puternic tendința de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajații merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mai atenți în criteriile de alegere a restaurantului și sunt receptivi la calitatea ingredientelor, la opțiunile de meniuri speciale, la promoții și la design-ul și atmosfera din restaurante”, spune Dana Sîntejudean.
Angajații își îndreaptă tot mai mult alegerile către restaurante ce propun meniuri sănătoase. Preocuparea pentru o alimentație echilibrată este în creștere pentru angajați, indiferent de activitate, gen sau generație. Edenred susține această tendință prin programul FOOD, în care a selectat zeci de restaurante partenere. Acestea au adăugat opțiuni sănătoase în meniurile lor de prânz, astfel că utilizatorii cardurilor de masă au acces la meniuri echilibrate.
În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluții de beneficii extrasalariale pentru angajați, prin carduri preplătite și tichete, acompaniate de diverse soluții online și mobile. Edenred emite aici carduri și tichete de masă, de cadouri, carduri și vouchere de vacanță, carduri și tichete culturale, de creșă, tichete sociale și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Pe plan local, are peste 35.000 de companii client, 1.5 milioane de angajați utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii și 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.