eMAG trece permanent la modul de lucru hibrid. Peste 3.000 de angajați vor putea lucra și de acasă

Retailerul online eMAG va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central într-un spaţiu colaborativ, în condiţiile în care 3.000 de angajaţi şi-au exprimat intenţia ca, în perioada următoare, să muncească în sistem hibrid.

Compania a derulat o serie de studii interne, prin care a analizat în detaliu care sunt principalele beneficii percepute de oameni legate de lucrul de acasă, care sunt provocările şi ce poate fi îmbunătăţit, dar şi cum percep un mod de lucru permanent hibrid, pe termen lung. 96 la sută dintre respondenţi spun că, în perioada în care au lucrat de acasă, s-au simţit mai productivi, iar 78 la sută s-au adaptat bine şi foarte bine la munca exclusiv de acasă.

Peste o treime (37 la sută) dintre cei chestionaţi se simt conectaţi cu echipa lor, de când lucrează de acasă, iar când au fost întrebaţi cum îşi doresc să lucreze pe termen lung, cei mai mulţi (97 la sută) au declarat că vor să îmbine munca de acasă cu cea de la birou. Ca urmare a a acestor studii, eMAG a decis că va trece permanent la un mod de lucru hibrid (New Way of Working@eMAG), ce le va permite celor peste 3.000 de angajaţi din sediul central, hub-urile IT şi centrele de Customer Care, să lucreze cum li se potriveşte cel mai bine, în funcţie de tipul de activitate, într-un mod de lucru hibrid, de acasă şi de la birou.

După ce va trece pandemia, angajaţii eMAG vor decide, împreună cu managerul lor, cum vor să lucreze: câte zile vor lucra de acasă şi câte de la birou, în funcţie de nevoile fiecărei echipe. În prezent, peste 99 la sută dintre angajaţii din sediile de birouri lucrează în continuare de acasă şi vor continua astfel până când condiţiile vor permite trecerea în noul mod permanent de lucru. eMag îşi va păstra spaţiile existente de birouri şi va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central într-un spaţiu colaborativ şi pentru a implementa noi tehnologii care să susţină modul de lucru hibrid.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Principala funcţionalitate a sediilor va fi aceea de a ajuta oamenii să colaboreze mai bine, aşa că numărul sălilor destinate întâlnirilor s-a dublat şi vor fi dotate cu tehnologie de ultimă generaţie, pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline – şi cu un sistem de rezervare de la distanţă a birourilor.

Proiectul de reamenajare a sediului central este realizat împreună cu o firmă de arhitectură, iar discuţiile au început imediat ce s-a conturat tot mai clar ideea că munca de la birou, aşa cum a fost până în martie 2020, se va schimba.

Articolul anterior

Angajații din Timișoara ai producătorului de software ATOSS Software vor munci într-un sediu nou, din mai

Articolul următor

2Performant are un nou Country Manager pentru România și Bulgaria

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share