Compania de software britanică, prezentă pe piața locală cu șapte centre de livrare, a dezvoltat o serie de parteneriate pentru digitalizarea activității a trei dintre cele mai importante organizații non-profit din România, prin echipele aflate în centrul de livrare din București.
Digitalizarea celor trei organizații a cunoscut o creștere accelerată în 2020, atunci când Endava a implementat diverse funcționalități pentru facilitarea comunicării cu beneficiarii, voluntarii și sponsorii.
În cazul Fundației Hope and Homes for Children și Asociației Magic, Endava a inițiat integrarea diverselor surse de donație (sms, card bancar, site-uri de profil, e-shop) într-o singură platformă cloud, Salesforce, cu ajutorul căreia cele două ONG-uri au la dispoziție, într-o singură aplicație, informații multiple despre donatori, voluntari și sponsori. Noile componente vor ajuta la un management îmbunătățit al campaniilor și extinderea numărului de beneficiari ai proiectelor desfășurate de cele două entități.
Pentru Organizația Umanitară Concordia, Endava a construit o aplicație bazată pe serviciile AWS (Amazon Web Services), ce permite managementul unor procese pedagogice complexe pentru implementarea unor programe educaționale vocaționale. Această soluție permite adaptarea și extinderea proiectelor asociației în mediul online.
Proiectele de digitalizare pentru cele trei organizații vor continua cu implementarea unor module suplimentare care să permită automatizarea campaniilor desfășurate, interpretarea datelor și îmbunătățirea permanentă a comunicării cu toate categoriile implicate: beneficiari, voluntari și donatori.
De la implementarea noii platforme, echipa Concordia a văzut o creștere importantă a transparenței, a comunicării în proiectele desfășurate și a colaborării. Planurile următoare și capabilitățile pe care își propune să le construiască vor permite accesul în platformă și pentru studenți, părinți și sponsori ai proiectelor. După implementarea plăților recurente și a unor automatizări în campanii, Hope and Homes for Children a văzut o creștere a numărului de donatori cu 31 la sută, iar nivelul încasărilor din donații prin card bancar a crescut cu 142 la sută. Astfel, fundația a prevenit separarea de familie, în cinci luni, a 42 de copii, și estimează că va putea preveni separarea altor 91 copii, anul acesta. Asociația Magic se așteaptă ca noile funcționalități implementate să o ajute să crească numărul total al beneficiarilor din proiectele sale cu până la 20 la sută. În mod normal, Magic ajută 5.000 de copii grav bolnavi, însă își propune acum o creștere de până la 50 la sută a numărului acestora, până la sfârșitul anului.
DESPRE ENDAVA
Este lider în furnizarea de servicii tehnologice de ultimă generație și își sprijină clienții în dezvoltarea propriilor organizații, prin utilizarea soluțiilor scalabile de Distributed Enterprise Agile. Clienții săi activează în industriile de plăți, servicii financiare, TMT (tehnologie, media și telecom), bunuri de consum, logistică și medicină. La 30 decembrie 2020, Endava avea 7.464 de angajați în birourile sale din America de Nord, Europa de Vest și în centrele de livrare din România, Moldova, Bulgaria, Serbia, Macedonia de Nord, Argentina, Uruguay, Venezuela și Columbia.