JYSK mizează pe energia verde, din ianuarie 2022

Din 1 ianuarie 2022, toată energia electrică folosită în mod direct de JYSK va proveni din surse regenerabile. 

Când clienții vor vizita JYSK, după 1 ianuarie 2022, vor găsi aici spații în care atât energia consumată pentru iluminare, cât și pentru încălzire, va fi produsă din surse regenerabile. 

Această schimbare vine în urma unui contract nou, încheiat de JYSK, care garantează originea energiei electrice din magazinele, sediile și centrele de distribuție JYSK. “Odată cu această inițiativă, putem reduce semnificativ emisiile din domeniul 2 într-un timp scurt, deoarece achiziționăm certificate care sunt egale cu cantitatea totală de electricitate consumată în toate țările JYSK”, explică Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director JYSK.

Energia verde pentru care JYSK achiziționează acum certificate de origine (Renewable Energy Certificates sau REC) provine din producția existentă de energie solară, eoliană și a apei. Prin urmare, nu adaugă neapărat energie verde pe piață, dar, potrivit lui Rune Jungberg Pedersen, este totuși un pas important.

“Prin plata unei taxe suplimentare, care ne asigură că activitatea JYSK este alimentată de surse de energie regenerabilă, sprijinim și facem mai atractivă crearea de noi facilități pentru producerea energiei regenerabile. Apoi, este important să subliniem că această inițiativă trebuie să fie corelată cu alte activități luate de JYSK și grupul Lars Larsen, printre care și investiția de un miliard de coroane daneze în energia regenerabilă și tehnologia power-to-X”, arată directorul de comunicare și CSR de la JYSK. 

Certificatele REC (Renewable Energy Certificates) reprezintă un titlu care atestă producerea de energie electrică din surse regenerabile.

JYSK își propune să reducă la jumătate emisiile de gaze cu efect de seră generate de alimentarea și încălzirea tuturor magazinelor, centrelor de distribuție, birourilor și de vehiculele deținute de companie până în 2030 (luând ca punct de referință anul 2019), timp în care va deschide încă 200 de noi magazine anual. De asemenea, obiectivul companiei JYSK este să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050.

Articolul anterior

Compania de tehnologie cu cea mai rapidă creștere organică din Europa Centrală, noul chiriaș al Opera Center

Articolul următor

Primul pas pentru un nou început: 86 la sută dintre angajați simt că au o nevoie de îmbunătăţirea competenţelor ca să aibă succes în 2022

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share