Eurolife Asigurări de Viaţă şi Eurolife ERB Asigurări Generale, companii ce reprezintă Eurolife ERB Insurance Group în România, au raportat în 2016 o creştere în segmentul asigurărilor tradiţionale şi de protecţie, și și-au consolidat prezenţa în top 10 companii de profil, la nivel naţional. Cele două companii au încheiat anul pe profit, în contextul în care investiţiile au crescut, graţie noului plan de dezvoltare.
Echipă performantă, tehnologii de ultimă generaţie
O creştere de 28 la sută a investiţiilor şi extinderea echipei, coroborată cu o apreciere a primelor în segmentul produselor de protecţie şi un management eficient al riscului, au adus o creştere cu 15 la sută a profitului operaţional. Profitul net înregistrat a fost de patru milioane lei. „Trecerea la grupul Fairfax a oferit companiei oportunitatea de a adopta o abordare strategică, în beneficiul clienţilor, angajaţilor şi partenerilor noştri. Ne-am orientat către modernizarea şi consolidarea infrastructurii IT, dar şi spre achiziţia unor noi soluţii tehnice, prin care putem dezvolta în mod sustenabil noi canale de distribuţie şi noi servicii – toate perfect adaptate epocii digitale şi pliate pe exigenţele clienţilor noştri”, declară Anita Niţulescu (foto), CEO Eurolife ERB Asigurări.
Asigurările de accident şi cele de viaţă, segmentele cele mai atractive
Dinamica primelor de asigurare subscrise indică atenţia sporită pe care clienţii o acordă produselor din segmentul de protecţie, unde compania a înregistrat un trend ascendent faţă de 2015, cu o creştere de 13 la sută raportată la portofoliul existent de clienţi, şi cu 27 la sută în privinţa clienţilor noi. Clienţii au achiziţionat cu 25 la sută mai multe poliţe ce acoperă riscul de accident şi cu 30 la sută mai multe poliţe de asigurare de viaţă ce au inclusă o componentă de economisire.
Digitalizarea serviciilor financiare, pe lista de priorități
„Strategia noastră pentru anii următori vizează dezvoltarea canalelor alternative de distribuţie, unde un rol important îl are digitalizarea serviciilor financiare, dar şi dezvoltarea constantă a produselor şi serviciilor, în deplină concordanţă cu nevoile şi standardele clienţilor noştri”, arată Anita Niţulescu.
Prin dinamica ascendentă înregistrată în 2016, Eurolife ERB Group a înregistrat prime în valoare de 498 milioane euro, pe pieţele din Grecia şi România, ceea ce înseamnă o creştere cu 62 la sută faţă de 2015. În România, Eurolife ERB Asigurări de Viaţă şi-a consolidat poziţia în top 10 companii de profil, prin oferirea de soluţii competitive de economisire şi investiţie.
DESPRE EUROLIFE ERB ROMÂNIA
Este partener strategic al Bancpost, subsidiară a Eurobank, ce oferă poliţe de asigurări de viaţă şi non-viaţă în exclusivitate, prin bancassurance. Acoperă un portofoliu complex de riscuri: asigurări de viaţă, asigurări de invaliditate, asigurări de şomaj, asigurări de imobil, asigurări de accidente, asigurări de răspundere civilă. Eurolife ERB România include companiile Eurolife ERB Asigurări de Viaţă şi Eurolife Asigurări Generale, şi este o subsidiară a Eurolife ERB Insurance Group, cu sediul central în Grecia.