Complice.ro a lansat portofoliul de experiențe Return To Office 2023, ce reunește peste 50 de soluții menite să transforme locul de muncă într-un spațiu de muncă experiențial, creativ și inspirațional, astfel încât angajații să revină cu plăcere la birou.
Potrivit estimărilor, anul acesta, experiențele realizate în birourile de companie vor reprezenta circa 20 la sută dintre proiectele corporate ale Complice.ro.
“Pentru echipele ce revin la birou după trei ani de lucru la distanță, este necesar și important să se asigure o tranziție lină și confortabilă. În acest moment, obiectivul companiilor este să reconecteze și să creeze contexte pentru a insufla mai bine valorile și cultura organizațională. Fie că oamenii vor veni pentru a încerca ceva nou, pentru a colabora, pentru a interacționa ori pentru a lucra mai eficient, revenirea în birouri necesită o strategie complexă, pe termen mediu și lung, care să reinventeze practic scopul biroului de companie și să-l transforme într-o destinație pentru experiențe și socializare”, spune Oana Pascu, fondator Complice.ro.
- Aproape 900 de posturi propuse de instituțiile de stat în prima lună a anului, pe eJobs
- „Tinder-ul joburilor”: Giggle, platforma care își propune să revoluționeze munca flexibilă
- Hărțuirea la locul de muncă, noi modificări legislative: ce obligații suplimentare au angajatorii
Experiențele la birou, motor de transformare a spațiului de companie
Dacă în 2022, pentru experiențele de grup, companiile au preferat acțiunile inedite și antrenante, în general în aer liber sau, oricum, în deplasare, cum ar fi treasure hunting în orașe, parcuri sau păduri, activitățile creative de construit în echipă, atelierele de cupaje ori degustările private, în primul trimestru din 2023 se evidențiază experiențele în birouri care au ca obiectiv (re)aducerea oamenilor în aceste spații.
În primele trei luni din 2023, Complice.ro a organizat experiențe pentru echipe, cu scop de conectare și socializare în birou – ateliere personalizate de improvizație, întâlniri cu celebrități etc. – și în spații alternative, precum cinele pe întuneric într-un Atelier privat. Experiențele la birou au cumulat 25 la sută din cererile corporate din primul trimestru. Valoarea medie a pachetelor de experiențe alese de companii a fost de 1.250 euro.
Ateliere de cooking la birou, degustare de cafea ori praline, experiențe virtuale, ateliere de bijuterii, terarii sau decorațiuni din pet-uri, joc de poker, ateliere de stil vestimentar, întâlniri inspiraționale cu celebrități, spectacole de improvizație, magie sau stand-up comedy sunt câteva dintre propunerile Complice.ro pentru portofoliul de experiențe Return To Office.
“Am gândit acest portofoliu ca urmare a solicitărilor primite în ultimele luni. Companiile sunt tot mai interesate să integreze experiențele în viața de birou a angajatului. Acum, mai mult decât oricând, angajații vor să aleagă când, dar mai ales de ce merg să lucreze la birou. Iar pentru clienții corporate, punerea în scenă a de ce-ului este unul dintre cele mai provocatoare procese. Revenirea la birou nu înseamnă impunerea unui program de lucru de la birou, ci readucerea oamenilor într-un birou transformat într-un loc dezirabil, în care angajații își doresc să revină pentru a lucra în echipă, pentru socializare, mentorat și experiențe împreună cu colegii. Creativitatea și inventivitatea departamentelor de HR vor face diferența”, consideră Oana Pascu.
Trei din patru angajați, care au participat la evenimentele organizate de Complice.ro în 2022, pentru echipele din diverse companii, se simt mai conectați cu colegii decât se simțeau înainte de eveniment și peste 60 la sută se simt mai implicați și mai apropiați de valorile companiei.
Întregul portofoliu de experiențe ReturnTo Office este disponibil aici.
DESPRE COMPLICE.RO
Este curator de experiențe, care creează contexte pentru ca fiecare dintre noi să ne bucurăm de viață experimentând activități inedite sau aprofundând pasiuni mai vechi. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către B2C (experiențe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalina și multe altele) pentru cei care își doresc să adune și să ofere de-a lungul vieții amintiri, nu obiecte.
În cei peste șapte ani de când activează pe piață, a livrat mai mult de 3.000 de experiențe inedite pentru clienți pe segmentele B2B si B2C, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țării și chiar de peste hotare.