First Bank își construiește o “echipă mobilă de vânzări”, formată din 150 de oameni, și investește 7,5 milioane de euro în tehnologie

Pentru a sprijini integrarea noilor tehnologii, First Bank accelerează procesul de digitalizare și își regândește procesele interne. Banca vizează creșterea cotei de piață atât organic, prin lansarea de produse optimizate, cât și prin posibile achiziții. 

Pentru a răspunde noilor preferințe și exigențe ale clienților, banca va investi 7,5 milioane de euro în tehnologie. Investițiile în digitalizare au ca obiectiv, printre altele, optimizarea proceselor existente și reconfigurarea sistemelor de analiză și raportare.

Toate aceste optimizări vor duce la diminuarea timpului de procesare a solicitărilor cu circa 50 la sută și vor reduce timpul de răspuns al băncii către clienți. Soluțiile de digitalizare vor fi testate, analizate și implementate treptat, în următoarele 20 de luni. “Clienții noștri își doresc tot mai mult să poată realiza operațiuni bancare oricând și oriunde. O aplicație de mobile banking este acum mai apreciată decât proximitatea unui bancomat sau a unei unități bancare. Anul trecut, în Europa Occidentală, circa 20 la sută dintre clienți au vizitat mai puțin de o dată pe an o unitate bancară, și numărul lor este în creștere”, declară Dominic Bruynseels, președinte executiv First Bank.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Compania va crea, în lunile următoare, o Echipă Mobilă de Vânzări, care va oferi consultanță. Ea va fi formată din aproximativ 150 de persoane. “Am observat că nevoia clienților noștri de interacțiune umană rămâne actuală, în situații ce implică soluții bancare personalizate”, explică Dominic Bruynseels.

Ajustarea proceselor la First Bank va implica modificări aduse fluxurilor de lucru, reconfigurarea structurală a organizației și o revizuire a structurii rețelei teritoriale de unități. În funcție de profitabilitatea și potențialul de dezvoltare comercială a zonelor geografice în care se află, o parte dintre unități vor fi comasate, iar altele închise, simultan cu reducerea numărului de angajați la nivelul rețelei și la sediul central. În următoarele șase luni, toate aceste procese vor avea loc în paralel. Primele noi soluții bazate pe digitalizare și tehnologie vor fi lansate în cursul trimestrelor III și IV ale acestui an, iar procesul complet de digitalizare va fi finalizat în 2020.

Cu sediul în București, First Bank oferă produse și servicii adresate clienților locali și internaționali, inclusiv activități de retail, IMM și corporate banking. Operează prin 100 de unități bancare și 1.300 de specialiști, pentru circa 130.000 de clienți activi.

Articolul anterior

Divizia IT a grupului Metro lansează un program de incubare pentru antreprenori și startup-uri din retail și domenii conexe

Articolul următor

Cluj: Bosch caută viitori angajați, la Ziua recrutării

Articole din aceeași categorie
Total
22
Share