Francezul David Durand, noul director de design al mărcii Dacia

Din 11 mai, David Durand este noul director de design al mărcii Dacia și va face parte din comitetul de direcție condus de Denis Le Vot, CEO al mărcilor Dacia & LADA.

David Durand este subordonat lui Laurens van den Acker, director de design al Renault Group şi membru al Board-ului de Management al Renault Group. Îi succede în această funcţie lui Miles Nürnberger, care părăsește compania pentru a urma alte proiecte profesionale.

Absolvent al Școlii Superioare de design Strate College din Paris, David Durand și-a început cariera în Renault Group, în 1997, ca designer exterior. A fost responsabil de realizarea conceptelor Koleos, în 1999, şi Ellipse, în 2002. Între 2002 şi 2009, a lucrat în centrele de design din Barcelona (Spania), Seul (Coreea de Sud) şi Sao Paulo (Brazilia).

După aceste experiențe internaționale, în 2011, a devenit director de design pentru gama Global Access și a contribuit la succesul mărcii Dacia şi al abordării Design to Cost. În 2020, a fost numit director de design exterior Dacia şi a participat la realizarea designului conceptului Bigster, care ilustrează evoluția viitoare a mărcii.

A crescut în universul creației, fiindcă a făcut parte dintr-o familie de arhitecți. Pasionat de vehicule de epocă, de restaurarea motocicletelor, de artă contemporană şi de arhitectură, este un împătimit al navigației cu vele. Până acum, a realizat două traversări ale Atlanticului.

DESPRE DACIA

Înființată în 1966, este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, cu o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect important la nivelul economiei naționale prin rețeaua amplă de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group din 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe patru continente. Modelele sale au devenit referințe pe piaţa auto: Logan a democratizat accesul la achiziția unui automobil nou, Duster s-a impus drept cel mai accesibil SUV, Sandero a devenit liderul vânzărilor către persoane fizice în Europa, iar Spring se afirmă drept soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor.

Articolul anterior

Un român din doi s-a gândit să emigreze după declanșarea războiului din Ucraina. Germania și Franța, primele țări unde și-ar căuta un job

Articolul următor

Raportul Național de Literație: 42 la sută dintre elevii din România au obținut scorul "nefuncțional" la testele de literație

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share