Din 8 ianuarie, Roxana Tisăianu a preluat funcția de director general FrieslandCampina România de la Ferenc Szecsko, care a condus compania în ultimii patru ani.
Cu o experiență de peste 25 ani în industria FMCG și retail, Roxana Tisăianu a ocupat numeroase funcții de conducere și a contribuit la dezvoltarea unor branduri de renume internațional, în companii precum Danone, Coca-Cola și Orkla Foods.
Și-a început cariera în compania Mercury Promotions, urmată de o poziție de Trade Marketing Manager la Orkla Foods, iar apoi s-a alăturat companiei Danone, unde a coordonat echipe locale și globale, în România, Franța și Olanda. A condus apoi compania Reckitt din poziția de director general SEE Health, iar înainte să preia conducerea FrieslandCampina România a fost Integrated Execution Director Eurasia-Middle East la Coca-Cola.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
“FrieslandCampina România este recunoscută pentru lactatele de calitate oferite consumatorilor, în special prin unul dintre cele mai puternice și iubite branduri românești, Napolact. Piața de lactate este una foarte competitivă, dar, în același timp, consumul este încă cu mult sub media europeană și are un potențial frumos de creștere odată cu orientarea consumatorilor români tot mai mult către o alimentație nutritivă, sănătoasă. Obiectivul meu este să dăm un nou impuls inovator companiei și categoriilor în care acționăm, să găsim rețeta de succes pentru o creștere sustenabilă, împreună cu partenerii noștri, retaileri, fermieri și consumatori”, declară noul Managing Director FrieslandCampina România.