Gebrüder Weiss și-a mărit echipa din România și a trecut pragul de 700 de angajați, în 2020

Unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, Gebrüder Weiss România și-a mărit echipa, anul trecut, și a ajuns la un total de 700 de angajați.

La finalul lui 2019, Gebrüder Weiss România avea 620 de angajați. În 2020, în ciuda contextului socio-economic dificil, compania a înregistrat și o creștere a business-ului cu peste trei la sută.

În 2020, compania a raportat un avans cu peste 40 la sută al numărului total de transporturi efectuate. “Cifra de afaceri a ajuns la circa 329,9 milioane lei, în creștere față de cea din 2019 – 319,5 milioane. Am menținut trendul ascendent al ultimilor ani, iar asta s-a datorat portofoliului diversificat de clienți, rețelei de nouă hub-uri logistice prezente la nivel național, dar și succesului celui mai nou serviciu, Home Delivery. Un aspect cu impact important în evoluția afacerilor a fost și digitalizarea treptată a serviciilor noastre”, declară Viorel Leca, director general Gebrüder Weiss România.

2020 a fost marcat de fluctuații majore ale volumelor de marfă transportate de companie. În martie-aprilie, cererea a scăzut drastic, mai ales din cauza măsurilor impuse de starea de urgență, pentru ca în a doua jumătate a anului să ia brusc avans. “Oscilațiile cu care s-a confruntat industria noastră ne-au făcut să ne adaptăm rapid atât din punct de vedere al timpului, cât și al personalului. La debutul pandemiei, aveam un excedent de angajați, pentru ca în vară să fim nevoiți să alocăm resurse pentru înrolări rapide”, arată Viorel Leca.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Serviciul Home Delivery a înregistrat creșteri semnificative pentru toți indicatorii-cheie de performanță. Față de 2019, numărul de expedieri a fost cu 123 la sută mai mare – peste 130.000 de transporturi efectuate, reflectate și în creșterea cu 85 la sută a cifrei de afaceri pe acest segment. Evoluția a fost determinată de extinderea uriașă a comerțului online în contextul restricțiilor și a adoptării la scară mare a sistemului de muncă de acasă.

Investiții de 1,776 milioane de euro în 2020

În 2020, Gebrüder Weiss România a realizat și investiții importante. A alocat 1,776 milioane de euro pentru extinderea cu un hub dedicat nișei Home Delivery, dar și pentru digitalizarea serviciilor din portofoliu. Compania a creat un nou terminal în Bolintin Deal, cu o suprafață de 3.000 mp. Spațiul este dedicat operațiunilor de cross-docking și deservește întreaga țară.

Suplimentar, compania a continuat demersurile de digitalizare a serviciilor oferite clienților și partenerilor. În prima parte din 2020, a lansat serviciul ETA – Timpul estimat de sosire (Estimated Time of Arrival). În funcție de situația traficului, se actualizează continuu timpul estimat de sosire pentru orice expediere. În plus, clienții pot urmări procesul de expediere online, inclusiv timpul estimat de sosire a comenzilor. Gebrüder Weiss oferă acest serviciu tuturor transporturilor de marfă, în regim de grupaj, pentru toate destinațiile unde efectuează livrări.

2020 a însemnat pentru Gebrüder Weiss România și un avans semnificativ al numărului de transporturi efectuate. Dacă în 2019, acesta s-a situat la circa 845.000, în 2020 creșterea a fost de peste 40 la sută, la circa 1,2 milioane.

Viorel Leca, directorul general al Gebrüder Weiss România

Previziuni de creștere și pentru 2021

Pentru 2021, directorul general al Gebrüder Weiss România estimează că va aduce un avans cu 3-5 la sută al business-ului și o extindere a echipei locale. Compania are în plan și extinderea spațiului logistic de la Sibiu, pentru care va aloca câteva milioane de euro. Suplimentar, va continua procesul de digitalizare și va lansa în curând platforma myGW, ce acoperă toate serviciile din portofoliu și le va oferi clienților un acces mai rapid și mai facil la ele.

Prezentă în România din 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională cu nouă hub-uri logistice, în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim. Din 2018, a lansat şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu.

Articolul anterior

Continental cumpără o nouă clădire în Timișoara, pentru a-și extinde capacitatea de producție

Articolul următor

Intesa Sanpaolo Bank își completează echipa de top management cu trei membri noi

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share