Bolt a numit-o pe Alexandra Dinovici în funcția de General Manager al Bolt Food România.
Obiectivul Alexandrei Dinovici este să valorifice punctele forte ale Bolt Food: modelul operațional agil, oferta relevantă la un preț corect și relația echilibrată cu partenerii – restaurantele, curierii și consumatorii.
„Pe o astfel de piață, nu câștigă neapărat cel mai mare, ci cel care înțelege ce contează pentru utilizatori, care livrează constant la standarde înalte, acționează cu inteligență comercială pentru câștigul comun și care respectă realitățile locale. Iar eu am văzut oportunitatea să mă implic într-un business cu potențial mare de creștere, cu viteză de execuție și cu spațiu pentru decizii curajoase”, declară noul General Manager Bolt Food România.
- Randstad Romania Employer Brand 2025 Research: Microsoft, Schaeffler, IBM, Bitdefender și Versuni sunt cei mai atractivi angajatori din România
- Candidații caută tot mai mult joburile cu salariul afișat. O treime dintre candidaturile de pe eJobs.ro merg spre locurile de muncă pentru care salariul este publicat în anunț
- #CompliceLaSchimbare – George Popa, Manager Clinicile de Psihoterapie Regina Maria: Cum construiești o cultură comună fără să ștergi diferențele
Alexandra Dinovici aduce în noul rol o experiență de peste 15 ani, în Food Delivery, Retail, FMCG și Tech. A ocupat roluri-cheie în business development, leadership comercial și marketing. Înainte să se alăture echipei Bolt, a condus transformări de business, creșteri de brand și echipe, în companii precum Glovo, Reckitt și Danone. Cea mai recentă experiență, de la Glovo, a ajutat-o să-și consolideze expertiza în câștigarea de cotă de piață, în optimizarea execuției comerciale și în formarea de echipe performante.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată și oferă alternative pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. În România, activează în 39 de orașe și este lider de piață.