Industria de Relații Publice din România este inovatoare, deși beneficiază de bugete mici, este una dintre concluziile unui studiu realizat de Unlock Market Research pentru Global Women in PR, pe un eșantion reprezentativ de profesioniști seniori, cu ocazia lansării filialei românești a asociației.
Global Women in PR România, prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste zece ani în PR, își propune să îmbunătățească reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie către board-urile de conducere ale companiilor.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Un prim proiect îl constituie parteneriatul semnat cu Quadriga University din Berlin, pentru acces la burse MBA pentru membrii asociației, tarife speciale la conferințele organizate de universitate și acces la programul de mentorship pentru cine dorește să fie mentor, dar și pentru cine își caută mentor.
La lansarea filialei din România au fost prezente Susan Hardwick și Angela Oakes, co-fondatoarele GWPR, cu sediul în Londra, și peste 70 de profesioniști din România. Filiala locală este condusă de Ana-Maria Diceanu (Brain 4 Strategy), Corina Vasile (Raiffeisen Bank) și Cristina Hanganu (Lidl). Membrii fondatori sunt Lidia Solomon (Honeywell), Dana Oancea (Forum for International Communications), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Helenic Company), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin) și Oana Mateescu (Ursus Breweries). La evenimentul de la lansare, alte 20 de profesioniste au devenit membre ale asociației.
DESPRE GWPR
Este o organizație globală care conectează profesionistele din PR din întreaga lume. Comunitatea oferă oportunități de a împărtăși idei, experiențe și resurse, oportunități de networking, insight-uri și leadership despre practicile flexibile pentru programul de muncă, reducerea diferențelor salariale dintre femei și bărbați, cu scopul de a avea un echilibru în echipele de conducere ale companiilor și un climat de muncă mai bun. Fondată în 2015, GWPR face parte din ICCO – International Communications Consultancy Organisation și reprezintă peste 2.500 de firme de PR și 40 de asociații de comerț.