GroupM România recrutează absolvenți de facultate care vor să lucreze în media, dar nu au încă experiența necesară

Din 11 iulie, timp de șase luni, zece tineri care își doresc să lucreze în media vor fi pregătiți pentru a ocupa roluri entry-level de Performance Planner, Campaign Optimisation Specialist, Engagement Executive, Data & Analitics Specialist, Strategic Media Planner, Account Management, Finance, la GroupM România, parte din grupul internaţional WPP.

Campus Media Academy este o școală informală gratuită, ce le oferă tinerilor absolvenți de facultate șansa să se pregătească pentru o carieră în media alături de specialiști recunoscuțiîn media planning, programmatic, biddable și strategie.

Participanții vor învăța cum să implementeze eficient o campanie Meta, Youtube sau Google Ads, cum să facă un plan de media, cum funcționează noile instrumente de research sau să gândească o strategie pe termen lung. Cei zece tineri vor beneficia de salariu și de toate drepturile și avantajele pe care le are un angajat obișnuit.

Nineta Ceauș, director HR GroupM România, explică în ce fel este diferit de alte inițiative proiectul de recrutare Campus Media Academy: “Ai ocazia să experimentezi, de la un capăt la altul, ce înseamnă activitatea unei agenții de media. Adică înveți despre digital media planning, dar și despre implementare, înveți despre offline media planning, despre OOH, radio, print, new business, despre research și special projects, astfel încât la final ajungi măcar la primul nivel necesar: înțelegi cum funcționează această industrie”.

Programul de studiu- full-time – se va desfășura în format hibrid, cu sesiuni online de self-learning, învățare asistată de un trainer și practică, într-o manieră de lucru agilă. Întâlnirile offline au loc la sediul GroupM România – The Podium WPP Campus, în București.

Prima ediție Campus Media Academy a început în ianuarie 2022 și a reunit tineri din toată țara, cu studii foarte diferite: de la inginerie aviatică, resurse umane, limbi străine și psihologie, până la marketing, jurnalism și comunicare.

Campus Media Academy face parte din GroupM Media Academy, un program mai amplu, care vizează și studenții interesați de programe de internship de trei luni, dar și liceeni care vor să se familiarizeze cu industria de media. Absolvenții de studii superioare, care cunosc limba engleză la nivel peste mediu și vor să urmezi o carieră în media sunt așteptați aici.

GroupM este liderul global de management al investițiilor în media. Gestionează peste 60 de miliarde de dolari în investiții anuale de media, prin agențiile Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul său include Data & Technology, Investiții și Servicii.

Articolul anterior

Asociaţia Română de Relaţii Publice are un nou consiliu de conducere

Articolul următor

Continental susține peste 140 de locuri la școala profesională în sistem dual, în Carei, Sibiu și Timișoara, în următorul an școlar

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share