Grupul Renault România are un nou director executiv de comunicare

Adina Ionescu este noul Director de Comunicare şi Responsabilitate Socială Corporativă a Grupului Renault România. Ea o înlocuieşte pe Anca Oreviceanu, care va prelua alte responsabilităţi profesionale în cadrul Grupului.

În conformitate cu structura organizaţională standard Renault pentru activitatea de comunicare la nivel de ţară, direcţia de comunicare a Grupului Renault România acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România. “Îi mulţumesc Ancăi Oreviceanu pentru contribuţia importantă la realizarea unei comunicări de succes, pe parcursul misiunii ei. În acelaşi timp, mă bucură faptul că Grupul Renault România atrage profesioniști talentați și inovativi, precum Adina Ionescu”, declară Yves Caracatzanis, Preşedinte Director General Dacia şi Director General Grup Renault România.

Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în Comunicare și marketing. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relații Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra. Spusă pe scurt, povestea vieții sale profesionale cuprinde peste 20 de ani de experiență în comunicare,  în companii multinaționale – lideri în industriile în care activează și trei ani de voluntariat în ONG-uri.  Profesia Adinei Ionescu și pozițiile-cheie pe care le-a deținut în companii i-au conferit expunere la medii de afaceri diferite, precum Petrol și gaze (MOL), Rețele și tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), Managementul energiei (Schneider Electric) sau Electronice, telefonie mobilă și semiconductori (Samsung Corporation).

Printre responsabilităţile asumate de-a lungul carierei sale profesionale figurează stabilirea și dezvoltarea strategiei de comunicare pe termen mediu și lung, definirea platformelor și acțiunilor de responsabilitate socială corporativă, managementul reputației, gestionarea activităților departamentului de Comunicare Corporativă, a relațiilor cu mass-media,  inclusiv din poziția de purtător de cuvânt, a comunicării de criză, a evenimentelor corporate, a comunicării interne, precum și gestionarea relaţiilor cu autoritățile centrale și cu asociațiile profesionale. Adina Ionescu a profesat și în domenii de activitate adiacente relațiilor publice,  precum managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.

DESPRE GRUPUL RENAULT ROMÂNIA

Este singurul constructor auto care are în România toate competenţele necesare conceperii, dezvoltării și industrializării unei mașini. Cei peste 16.000 de angajați își desfășoară activitatea la uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica şi Şasiuri, Direcţia Logistică, inclusiv centrul AILN), Matriţe Dacia (Piteşti), centrul de design Renault Design Central Europe (Bucureşti), Renault Technologie Roumanie – Bucureşti (care include Centrul Tehnic Titu), direcţia comercială Renault Commercial Roumanie – Bucureşti (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) şi Renault Credit International (Bucureşti).

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share