Inetum recrutează 300 de oameni în România. Oferta de angajare vine în 48 ore

În 2022, grupul Inetum intenționează să recruteze 7.000 de oameni în toată lumea, dintre care 300 în România.

Cu o creștere continuă a afacerilor sale de mai bine de un deceniu, Inetum vede integrarea noilor talente în rândul echipei ca unul dintre pilonii creșterii sale. Este și unul dintre elementele esențiale ale planului strategic de a oferi suport companiilor și organizațiilor pentru a se adapta la fluxul digital.

Un nou mindset de recrutare pentru companiile de servicii IT

Ca lider în servicii și soluții IT în Europa, Inetum caută constant să identifice nevoile digitale, ca să răspundă cerințelor actuale și viitoare ale organizațiilor. Pentru a sprijini creșterea sa națională și internațională, a pus la punct un plan de recrutare în concordanță cu strategia internă de creștere. Cu strategia UPSCALE25, își afirmă intenția de a-și dezvolta suportul pentru companiile mid-cap și de a continua să-și extindă soluțiile și capacitățile de nouă generație în domeniul cloud, securitate cibernetică, automatizare și analiza datelor.

Cu 27.000 de angajați în 27 de țări, Inetum va conduce una dintre cele mai mari operațiuni de recrutare în sectorul serviciilor și soluțiilor IT, cu planuri de a angaja 7.000 de oameni în întreaga lume, inclusiv 300 în România.

Primești oferta de angajare în 48 ore

Ca să aplica acest plan de recrutare, Inetum organizează un eveniment de recrutare în 14 și 15 septembrie, în București. Evenimentul 48h Chrono Job XP’ oferă oricărui solicitant șansa de a-și trimite CV-ul și de a primi oferta de angajare în 48 de ore.

Cu un profil multi-sectorial și abordare locală, Inetum oferă o varietate de proiecte și oportunități multiple, ce acoperă întregul lanț valoric IT și digital.

“Ne dorim creșterea echipelor globale și locale. În timpul evenimentului de recrutare, angajamentul nostru față de profesioniștii IT este următorul: de la primul interviu până la oferta de angajare vor trece mai puțin de 48 de ore”, declară Nicolas Boitout, Managing Director Inetum România.

“Suntem o organizație agilă și un grup internațional ce oferă servicii și soluții digitale. În România, portofoliul nostru conține servicii de consultanță, outsourcing și un centru de livrare servicii dedicat proiectelor internaționale. Fiecare rol din compania noastră vine cu oportunități de îmbunătățire a competențelor, acces la canale de upskilling, beneficii competitive și o echipă distractivă”, arată Cristian Toader, lider al Centrului de Livrare Servicii în Inetum România.

“Avem disponibile roluri hybrid și remote, pe proiecte deosebit de înteresante. Veți lucra cu tehnologii actuale, într-o cultură diversă și agilă. Membrii echipei noastre sunt sprijiniți și încurajați să-și îmbunătățească în mod constant abilitățile, au acces la cursuri de perfecționare și primesc sugestii pentru managementul carierei din partea departamentului de HR Business Partner”, spune Eliza Tircici, Head of Recruitment în Inetum România.

Candidații pot trimite CV-ul pe adresa hr.ro(@)inetum.com. Pagina de eveniment este disponibilă aici. Rolurile deschise în Inetum România pot fi găsite aici. Evenimentul de recrutare are loc la Hotel Hilton Garden Inn, sala Inetum, între orele 12-18.

Articolul anterior

Angajații JYSK din toată țara s-au întâlnit la Petrecerea Anuală JYSK 2022 – prima după 2019

Articolul următor

Fundația LEADERS invită liceenii să-și descopere și să-și dezvolte potențialul, pentru a deveni viitori lideri

Articole din aceeași categorie
Total
11
Share