Salesforce, compania americană de software cloud, recrutează încă 2.000 de oameni de vânzări noi, ca să răspundă cerințelor în materie de inteligență artificială, înainte să lanseze, luna viitoare, a doua generație a tehnologiei sale, Agentforce, notează Silicon Republic.
„Gigantul” american anunțase că va crea 1.000 de roluri noi, însă a „plusat” la finalul anului trecut. În doar câteva zile de la anunțul creării noilor posturi, Salesforce a primit 9.000 de candidaturi pentru cele 2.000 de locuri de muncă, care sunt în principal în domeniul vânzărilor specializate în AI.
Agentforce este o platformă de inteligență artificială ce permite companiilor să construiască și să personalizeze agenți generativi de inteligență artificială pentru a spori activitatea angajaților și pentru a se integra în fluxurile de lucru ale companiei.
- „Giganții” tech IBM și Amazon Web Services deschid un laborator de inovare în București
- Încep recrutările pentru Paști. Peste 15.000 de joburi în retail, turism, industria alimentară sau entertainment, postate pe eJobs, în ultima lună. Salariul mediu propus: 3.500-5.000 de lei
- Ministrul Muncii: Piața forței de muncă are cea mai mare dinamică din istorie
„Agentforce 2.0 duce platforma noastră revoluționară de muncă digitală la un alt nivel, cu noi funcții de raționament, integrare și personalizare, care supraîncarcă agenții autonomi cu niveluri fără precedent de inteligență, precizie și acuratețe. Aducem laolaltă fără probleme inteligența artificială, datele, aplicațiile și automatizarea cu oamenii, ca să remodelăm modul în care se muncește”, a declarat CEO-ul Salesforce, Marc Benioff.
La începutul anului trecut, Salesforce își anunța intenția să concedieze zece la sută din forța sa de muncă globală și să închidă o serie de birouri din întreaga lume, ca parte a planurilor de reducere a activității într-o economie dificilă.