Internship 2.0: Program gratuit, online, pentru pasionații de marketing și comunicare

Internship 2.0, primul proiect de învățare la distanță demarat în România, derulează în acest an o nouă ediție, din 2 mai. 

Cu o durată de trei săptămâni, internship-ul este gratuit, se desfășoară doar online și se adresează tuturor pasionaților de marketing și comunicare.

“Internship 2.0 își propune să descifreze pentru participanți problemele și oportunitățile mediului online, și pune accent pe învățarea prin practică. În acest moment, cred că acest tip de stagiu este cu atât mai relevant pentru viitorii profesioniști în comunicare sau marketing. Ne dorim ca, la finalul a trei săptămâni intense, cu proiecte ce au termene foarte strânse, fiecare participant să dețină principiile de bază și abilitățile necesare pentru a lucra în online, fie că o va face în calitate de freelancer sau angajat în agenții sau companii”, declară Sorin Tudor, inițiatorul proiectului.

Programul este structurat pe cinci module: un modul de scriere și gândire creativă, un modul de comunicare și strategie online și un modul “corporate”, la care, din 2020, se mai adaugă un modul de managementul crizei și gestionarea fake news. Prima ediție a avut loc în 2009. Până acum, la cele 13 ediții, Internship 2.0 a avut aproape 180 de participanți. Mulți sunt azi profesioniști recunoscuți în domeniul marketingului și comunicării online.

Detalii suplimentare pot fi găsite pe blogul sorintudor.ro și pe site-ul WebCultura.ro. CV-ul și o scrisoare de intenție pot fi trimise până la 1 mai, la adresa sorintudor.ro@gmail.com.

Sorin Tudor, profesor de Promovare Digitală la Universitatea din București, are o experiență de 15 ani în comunicarea în mediul online, timp în care a oferit consultanță unora dintre cele mai importante companii din domeniu. În 2008, a publicat prima carte de marketing politic de după decembrie 1989. A participat ca speaker la numeroase conferințe interne și internaționale și este unul dintre specialiștii cunoscuți în comunicare.

Internship 2.0 se desfășoară și în acest an cu susținerea JTI, una dintre primele companii multinaționale stabilite în România, în 1993. JTI a investit aici peste 250 milioane de euro și are peste 1.200 de angajați în sediul din București, în fabrică și în birourile de vânzări din țară.

Articolul anterior

Carrefour oferă peste 200 de locuri de muncă pentru ucraineni. Cunoașterea limbii române nu este obligatorie

Articolul următor

<a>Hotelul Marmorosch Bucharest își propune să formeze o nouă generație de profesioniști în industria ospitalității</a>

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share