“Lansează-te cu JYSK”: JYSK caută tineri talentați, pe care să-i transforme în “staruri”, și creează un portal cu sfaturi pentru candidați

Retailerul scandinav de mobilier și decorațiuni pentru casă a dat startul campaniei de Employer Branding “Lansează-te cu JYSK” și a creat un portal cu sfaturi dedicate candidaților.

Cu 108 magazine în România și cu un obiectiv de a ajunge la 200 de unități în țară, JYSK este în plină expansiune și va inaugura cel puțin 15 magazine noi în fiecare an. Acest lucru presupune înființarea a circa 150 de posturi noi anual în România.

Rampă de lansare pentru cei talentați

Odată cu expansiunea, apar și o mulțime de oportunități de avansare pentru colegii care au potențial, se implică și obțin rezultate. De aici a pornit ideea campaniei “Lansează-te cu JYSK”, care aduce în atenția candidaților numeroasele oportunități de avansare pe care tinerii le găsesc în companie.

“JYSK se remarcă prin faptul că, aici, colegii care își doresc și au potențial pot trece rapid la următorul pas din carieră. Avem numeroase exemple de colegi care s-au angajat pe postul de asistent vânzări, iar unii erau chiar la primul job. Acum sunt directori de magazin. Noi îi sprijinim să se dezvolte, avem training-uri pentru fiecare etapă a carierei, iar acest lucru îi ajută să se dezvolte pe plan profesional”, spune Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Atât vizualurile campaniei “Lansează-te cu JYSK”, cât și mesajul, sunt inspirate de industria muzicală. Ideea conceptului muzical a apărut în urma sondajului realizat anul trecut în rândul directorilor de magazin JYSK. 99 la sută dintre aceștia au declarat că una dintre activitățile lor preferate este să asculte muzică.

“Ne-a plăcut această paralelă cu industria muzicală. Căutăm să avem alături de noi colegi care vor să fie remarcați, care își doresc să avanseze în retail, muncesc și vor să fie recunoscuți pentru ce fac. La fel ca o casă de discuri care îi va lansa și îi va promova pe artiștii talentați, JYSK îi instruiește, îi susține și le oferă oportunități de promovare colegilor cu potențial”, explică Simona Carp.

Simona Carp, HR Manager @ JYSK România și Bulgaria.

Portalul pentru candidați

După ce aplică pentru un post vacant la JYSK pe cariere.jysk.ro, fiecare candidat va primi acces la Portalul pentru candidați, o platformă cu informații al cărei scop este să-i pregătească pentru interviu.

Urmărind clipurile video de pe platformă, candidații vor afla informații utile despre fiecare pas din procesul de recrutare, de la rolul interviului video și cum ar trebui să se pregătească pentru acest interviu, până la sfaturi despre cum să se prezinte la interviul final de angajare.

“Prin acest portal, ne-am propus să-i ajutăm pe candidați să se pregătească pentru interviu și să înțeleagă mai bine procesul de recrutare, care poate fi uneori neclar, mai ales pentru cei care acum caută primul job. Am făcut fiecare pas mai transparent. Bineînțeles, nu toate procesele de recrutare sunt la fel, ceea ce înseamnă că nu toate materialele sunt relevante pentru toate posturile, dar credem că informațiile oferite candidaților vor fi foarte utile pentru cei care își doresc să devină colegii noștri”, adaugă Simona Carp.

Portalul pentru candidați prezintă și informații despre ce caută recrutorii și care este rolul întrebărilor din timpul interviurilor. Pe platformă, candidații pot vedea în fiecare moment în ce stadiu este aplicația lor și perioada estimativă în care vor fi contactați.

În acest moment, JYSK România are peste 40 de poziții vacante în toată țara, pentru care caută colegi cu potențial și cu dorința de a face o carieră în retail.

DESPRE JYSK

Este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Desfășoară operațiuni în peste 50 de țări și are peste 26.500 de angajați și mai mult de 3.000 de magazine. JYSK a inaugurat primul magazin în 2 aprilie 1979, în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, s-a extins dincolo de granițele țării, odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza “Sleeping and Living”, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină, până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 108 magazine în România.

Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,4 miliarde euro.

Articolul anterior

Fortech ajunge la 1.000 de angajați și colaboratori în România, în anul în care sărbătorește "majoratul"

Articolul următor

Top Angajatori 2021: UiPath, cea mai apreciată companie de către propriii angajați

Articole din aceeași categorie
Total
3
Share