La Adunarea Generală a International Advertising Association (IAA) România, din 14 decembrie, Laura Mihăilă, director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România, a fost aleasă în funcția de președinte al asociației, pentru un mandat de doi ani, care va începe în 2024.
Conform statutului asociației, președintele este ales cu un an înainte de mandatul oficial, pentru a oferi o perioadă introductivă în care se poate familiariza cu proiectele IAA – o „perioadă de observație”. „A fost o efervescență extraordinară în asociație, iar asta nu poate să fie decât bine pentru noi, pentru prezent și pentru viitor. Am planuri mari în IAA, sunt proiecte importante pe care le putem construi împreună și sunt convinsă că avem echipa potrivită pentru a face asta,” spune Laura Mihăilă.
IAA România se poziționează drept cea mai mare și mai influentă asociație profesională din industria de marketing, comunicare și media. Reprezintă interesele a peste 120 de entități active din industrie: clienți de publicitate, agenții și instituții media. Obiectivul principal al IAA este acela de a poziționa România ca un centru creativ global, stabilind direcția industriei.
IAA România este afiliată la IAA Global, cu sediul la New York și prezentă în peste 56 de țări. Asociația din România a câștigat de trei ori premiul IAA Global Inspire Award, oferit pentru cea mai dinamică și inovatoare filială la nivel global.
Prietenii noștri de la Generix Group Romania ne susțin să descoperim, în fiecare zi, oameni care inspiră. Poți afla mai multe despre ei aici: https://bit.ly/3oWaG8b