Lidl așteaptă candidați pentru Școala de Carte și Meserii, programul de învățământ dual prin care absolvenții de gimnaziu își pot începe cariera în retail

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl România investește în formarea viitorilor profesioniști din retail, prin susținerea programului de învățământ dual Școala de Carte și Meserii.

Anul acesta, proiectul se va desfășura în cinci licee din țară, iar înscrierile au loc între 5-14 iulie și 30 iulie-3 august. Elevii care își doresc o carieră în retail se vor pregăti pentru meseria de comerciant-vânzător, pe care o pot practica, încă din timpul studiilor, în magazinele Lidl.

După fiecare etapă de înscriere, în 21-22 iulie și 6-9 august, se pot întâlni cu reprezentanții companiilor, pentru ca Lidl, alături de parteneri, să formeze câte o clasă de comerciant-vânzător, pe care o vor susține prin sesiuni practice de formare în magazine. Ei își pot depune candidatura la cele cinci licee partenere: Colegiul Economic “Iulian Pop” din Cluj-Napoca, Colegiul Tehnic “Emanuil Ungureanu” din Timișoara, Colegiul Economic “George Barițiu” din Sibiu, Colegiul Național Economic “Andrei Bârseanu” din Brașov și Liceul Tehnologic Economic “Virgil Madgearu” din Iași.

Pe perioada școlarizării, vor beneficia de o bursă în valoare de 400 de lei/ lună, transport decontat și masă de prânz asigurată în magazinele Lidl. După absolvire, vor primi un certificat de competențe recunoscut internațional pentru calificarea de comerciant-vânzător și oportunitatea de a se angaja în rețeaua de magazine Lidl din România.

Școala de Carte și Meserii în sistem dual se adresează elevilor care vor absolvi sau care au absolvit clasa a VIII-a și nu au împlinit 26 de ani. Cursurile se desfășoară pe parcursul a trei ani, perioadă în care vor putea să-și dezvolte abilitățile practice necesare meseriei, prin stagii în companiile ce susțin programul.

Școala de Carte și Meserii este un program de învățământ profesional în sistem dual, realizat după metoda germană. Pe o perioadă de trei ani, îmbină cunoștințele teoretice cu cele practice. Proiectul a fost înființat în 2017, cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germane (AHK România). Prin intermediul lui, Lidl, alături de alți patru parteneri, își propune să le ofere absolvenților de gimnaziu posibilitatea de a începe o carieră în retail.

Articolul anterior

Iacob Ioan Pleșca, decorat cu Ordinul Național al Meritului Republicii Franceze, în grad de Cavaler

Articolul următor

Bundestagul german lansează programul de burse de practică pentru absolvenții de studii universitare din România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share