Compania originară din Cluj, care ajută companiile să dezvolte produse scalabile și de succes în educație, sănătate, wellbeing și sustenabilitate, aniversează șapte ani de activitate pe piața dezvoltării de produse digitale.
Cu ocazia aniversării, Linnify a lansat un nou produs, Unbound Design, și a împărtășit realizările din ultimul an și perspectivele de afaceri pentru 2024.
Deși în acest an sectorul IT s-a confruntat cu numeroase provocări, Linnify a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu zece la sută și preconizează depășirea pragului de două milioane de euro până la finalul anului. În 2024, își propune dublarea cifrei de afaceri și continuarea procesului de extindere pe piața internațională. Până acum, a dezvoltat 70 de produse digitale, iar 150 de idei de startup au folosit metodologii din procesul său de validare, din țări precum din SUA, Germania, Austria, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Italia, Luxemburg, Olanda și România. Linnify le-a oferit o expertiză vastă și servicii de validare a pieței și a pus accent pe succesul și scalabilitatea produselor.
- 7 din 10 angajatori se plâng că salariații lor nu sunt destul de flexibili și nu înțeleg că piața muncii se schimbă rapid
- Cum a murit managementul resurselor umane
- Adina, “internul” de la Iași care testează aplicațiile Poștei Române
“Prin îndrumarea antreprenorilor în procesul de validare pentru produsele și soluțiile lor, contribuim la crearea unui mediu de afaceri prosper, în care investitorii pot interacționa cu startup-uri cu un nivel de risc mai scăzut. Astfel, facilităm un cadru mai sigur pentru investiții, pentru a identifica un potențial mai mare de succes. Suntem mândri să aducem valoare nu doar pentru antreprenori, ci și pentru societate, în ansamblu, și contribuim la dezvoltarea unei comunități antreprenoriale în creștere și la evoluția digitală a societății”, declară Cătălin Briciu, co-CEO Linnify, despre importanța procesului de validare pentru antreprenori și investitori.
A șaptea aniversare marchează un punct important în evoluția companiei, prin extinderea la nivel internațional și prin lărgirea paletei de produse și servicii. Anul acesta, Linnify s-a clasat în top 5 companii la categoria Premiul Publicului, în programul național Made in Romania, organizat de Bursa de Valori București, pentru contribuția la dezvoltarea tehnologică, și a reprezentat România la nivel internațional.
În octombrie, Linnify a lansat un nou produs propriu, Unbound Design, care oferă o opțiune de servicii de design pe bază de subscripție, cu accent pe viziunea antreprenorilor. Procesul începe cu înțelegerea profundă a utilizatorilor, punând apoi accent pe zona de user experience, prin interfețe special concepute pentru mobil și web, și materiale de marketing. Unbound Design pune la dispoziție designeri dedicați, livrări rapide, revizii nelimitate, un cost de utilizare stabil și flexibilitate în managementul subscripției și al programelor utilizate.
“În cei șapte ani de activitate, am fost mândri să vedem Linnify evoluând într-o companie de referință în domeniul dezvoltării de produse digitale care îmbunătățesc standardul de viață. Odată cu lansarea produsului Unbound Design ne propunem să accelerăm dezvoltarea companiei, contribuind la evoluția mediului antreprenorial”, arată Alexandru Bogdan, Co-CEO al Linnify.
Planurile companiei includ publicarea manualului de validare The Essential Validation Playbook, un ghid dedicat validării ideilor de afaceri, construit pe cele mai bune practici din metodologii precum Design Thinking, Lean Startup, Blue Ocean Strategy și altele. Ghidul parcurge toate etapele necesare definirii și testării produselor digitale și le transformă în idei validate de utilizatori reali, adaptate nevoilor de pe piață. Linnify pune la dispoziția antreprenorilor expertiza, ghidajul și suportul necesar pentru a face acest proces cât mai eficient. Compania se așteaptă să-și extindă portofoliul de investiții în produse de tehnologie și să adauge noi produse la serviciile oferite.
Înființată în 2016, Linnify s-a poziționat drept un partener tehnologic strategic pentru inovații în domenii diverse și oferă o gamă completă de servicii, ce acoperă toate aspectele dezvoltării de produse digitale, de la frontend, mobile și backend, la design UX/UI și Quality Assurance.
DESPRE LINNIFY
Este o companie românească înființată în 2016 de trei prieteni, Alexandru Bogdan, Răzvan Bretoiu și Cătălin Briciu. În 2023, Cătălin Briciu a fost inclus în topul 30 sub 30, realizat de Forbes, pentru contribuția sa în domeniul tehnologic. Compania are sediul în Cluj-Napoca și este specializată în soluții IT. Are expertiză în dezvoltarea de produse digitale și servicii de validare a ideilor.
Cu o experiență de șapte ani și o echipă dedicată de profesioniști, Linnify susține startup-urile și antreprenorii să-și transforme ideile în produse digitale de succes. Compania este recunoscută pentru principiile sale de validare a pieței și adaptabilitatea sa pe o piață tehnologică internațională competitivă. Nu este finanțată extern, ceea ce îi permite să se concentreze pe serviciile sale și să rămână fidelă misiunii sale. A câștigat premii de la Clutch, FirmTalk, TechBehemoths și Design Rush, pentru calitatea serviciilor sale de dezvoltare de produse și design.