Din 1 noiembrie, actualul Digital and Consumer Intelligence Manager L’Oréal România preia poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan, în cadrul L’Oréal. Este al doilea român promovat în cadrul companiei la nivel internațional, anul acesta, și primul care are o poziție în board.
Anca Ștefan și-a început parcusul la L’Oréal în urmă cu patru ani, după o perioadă lungă în care a lucrat la una dintre cele mai importante agenții de advertising din țară. Și-a început cariera în digital încă de la începuturile industriei în România. Cu 12 de ani de experiență în comunicare și publicitate, a fost unul dintre primii experți în digital care s-au alăturat echipei L’Oréal, cu scopul de a consolida și duce la următorul nivel divizia Digital.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Preluarea noii misiuni în cadrul L’Oréal Rusia este, în primul rând, o confirmare a angajamentului meu luat față de două constante ale carierei mele profesionale din ultimii ani: online-ul și L’Oréal. Dincolo de acesta, vine într-un moment în care, după patru ani în cadrul L’Oréal România, am reușit să pun bazele strategiei și departamentului digital, să deschidem canalul de e-commerce și să declanșăm creșterea accelerată, să setăm niște procese interne coerente, astfel încât să putem absorbi rapid și eficient tot know-how-ul care vine din grup. Ce urmează reprezintă, în linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerentă de la o țară la alta, la o piață de aproape zece ori mai mare. O provocare extraordinară pentru mine este dată de faptul că, după zece ani de online în Romania, merg să îmi desfășor activitatea pe o piață unde monopolul Google-Facebook nu există și unde media online este fragmentată între mai mulți jucători”, declară Anca Ștefan.
În calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L’Oréal România, Anca Ștefan a condus transformarea digitală a companiei și a creat primul departament de experți în digital. A colaborat îndeaproape cu toate diviziile și a coordonat prezența în digital a mai multor branduri, precum L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L’Oréal Professionnel și Kiehl’s. În plus, a coordonat strategia de creștere în e-commerce și a contribuit la lansarea primului canal propriu din companie, Kiehl’s.