Managerii eMAG se „școlesc” la Harvard Business School și London School of Economics

Prin programul Grow Talent, în care compania investește 300.000 de euro, 85 de lideri și viitori lideri din eMAG au acces la trei programe de business organizate de Harvard Business School și London School of Economics, care se vor derula până la finalul anului.

”Cred că toți colegii mei știu că la eMAG apreciem foarte mult învățarea continuă, indiferent de momentul în care ești în carieră, iar noi avem constant acces la cursuri și programe de dezvoltare potrivite pentru fiecare rol în parte. Programele organizate de Harvard Business School și London School of Economics sunt adaptate nevoilor de dezvoltare pe care le au managerii seniori de la eMAG și îi ajută să-și structureze și mai bine cunoștințele pe care le dobândesc zi de zi în proiectele inovatoare și complexe din organizație”, declară Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.

Cei 85 de manageri care au intrat în program își vor dezvolta competențele de gândire strategică, strategie comercială, financiară și operațională, prin trei cursuri intensive, furnizate de Harvard Business School și London School of Economics. Echipa de executive management va participa, la sfârșitul acestui an și la începutul lui 2022, și la diverse programe organizate de universități de prestigiu, precum IMD, MIT, Wharton sau Harvard.

De-a lungul timpului, eMAG a dezvoltat Academii de Business, Marketplace & People, programe de dezvoltare a noii generații de lideri, ca Future25 sau Upgrade, programul de dezvoltare a oamenilor aflați la începutul carierei sau programe de executive development, în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics, cum este și Grow Talent.

Companie fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România. A devenit și un lider regional, după ce a exportat modelul local în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România.   

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share