ManpowerGroup România promovează peste 1.000 de joburi disponibile. Care sunt rolurile la mare căutare

Echipa ManpowerGroup România lansează o campanie ce implică multe resurse în București și Ploiești, pentru a promova peste 1.000 de locuri de muncă, și se așteaptă să contacteze direct peste 350.000 de candidați.

“Campania noastră vine după o perioadă îndelungată de abordare a candidaților în mediul online. Dorim să fim și mai aproape de ei și suntem deschiși să avem discuții pentru orientare în carieră, sfaturi și recomandări despre compatibilitatea pentru un anumit post. Rolul nostru este acela de a crea un echilibru între candidați și companiile angajatoare. Avem o misiune de a vorbi cu oamenii, de a-i sfătui și a-i ajuta să deprindă abilitățile de care au nevoie pentru a obține locul de muncă pe care și-l doresc”, explică Bianca Barbu, Senior Director ManpowerGroup România.

Compania are un portofoliu de proiecte în creștere. Multe proiecte noi provin de la companii ce activează în industria prelucrătoare, centre de servicii, HoReCa și IT. ManpowerGroup România înregistrează și o extindere a proiectelor existente și primește zilnic noi comenzi, chiar dacă este o perioadă a concediilor.

Deficitul de talente a atins niveluri-record în întreaga lume, remarcă specialiștii în recrutare. Și competențele de relaționare (soft skills), și cele profesionale specifice (hard skills), sunt tot mai greu de găsit. De la producție la marketing, de la transport la comerț, angajatorii întâmpină dificultăți în găsirea mixului potrivit de competențe profesionale și abilități interumane.

“Echipele noastre sunt pe teren în București și în Ploiești, unde am deschis recent o nouă agenție. Ne așteptăm ca cei aflați în căutarea unui job să ne contacteze pentru înregistrea în baza de date. Astfel, vor rămâne în legătură cu echipa noastră, ca să identifice locul de muncă potrivit. Vom lansa noi campanii și în Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Pitești și Timișoara”, arată Bianca Barbu.

În timp ce angajatorii sunt optimiști în legătură cu planurile lor de angajare, mai multe companii ca niciodată raportează dificultăți în ocuparea posturilor vacante. Sondajul ManpowerGroup privind Deficitul de Talente 2022 relevă că, la nivel mondial, deficitul de talente a atins un nivel istoric în ultimii 16 ani. Peste opt din zece angajatori români (82 la sută) raportează dificultăți în ocuparea posturilor vacante (față de 75 la sută la nivel global). Primele trei roluri pe care angajatorii le consideră cel mai greu de ocupat se regăsesc în IT/ date (32 la sută), industria prelucrătoare/ producție (24 la sută), vânzări și marketing (22 la sută). Angajatorii întâmpină dificultăți în ocuparea locurilor vacante și în HR (21 la sută), suport și administrare ( 20 la sută) și operațiuni/ logistică (20 la sută).

ManpowerGroup România, lider național în soluții inovatoare, este specializat în servicii de recrutare, muncă temporară, salarizare, administrare de contracte de muncă, outsourcing, consultanță, soluții de proiect și servicii pentru pentru utilizatori finali. Este prezent în București, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Pitești, Ploiești și Timișoara. Cei care se află în căutarea unui loc de muncă ori au nevoie de un sfat în carieră pot apela numărul de telefon +40 213 121 898 sau pot scrie la manpowergroup@manpowergroup.romanpowergroup@manpowergroup.ro, pentru înscrierea în baza de date ManpowerGroup România.

Articolul anterior

Continental Sibiu, episodul 7: unul dintre cei mai mari angajatori din centrul țării construiește un modul de producție nou, de 15.000 mp

Articolul următor

Companiile din România pot participa la cel mai amplu exercițiu de testare a săptămânii de lucru de 4 zile în Europa. Care sunt pașii de urmat

Articole din aceeași categorie
Total
35
Share